Az Nikolaas Vzw

Verbouwing & Uitbreiding DFJ - Perceel 1 : R&V&Meubilair.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ Nikolaas vzw
Moerlandstraat 1, BE-9100 Sint-Niklaas
Contact: Katrien Van Damme
Tel: +32 37602794 
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwing & Uitbreiding DFJ - Perceel 1 : R&V&Meubilair
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: AZ Nikolaas, Moerlandstraat 1, 9100 Sint-Niklaas
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verbouwing & uitbreiding DFJ
Perceel 1 : R&V&Meubilair
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Registratie-attest ; RSZ-attest en fiscaal attest toevoegen
Uittreksel uit strafregister en attest niet-faling toevoegen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning : klasse 6 of naargelang inschrijvingsbedrag. Categorie D
- Plaatsbezoek
Een bewijs van plaatsbezoek van aannemer dient door de bouwheer te worden ondertekend. Voor het maken van een afspraak in functie van het plaatsbezoek kan u zich richten tot Katrien Van Damme, Projectverantwoordelijke bouw, AZ Nikolaas. Tel 03 760 27 94
- Opgave van minimum 1 referentie (maximum 3 referenties) van een opdracht
die de ervaring aantoont met een opdracht van bouwen en / of verbouwen van een Operatiekwartier.
De referentie is een eigen referentie of een referentie van de onderaannemer waarmee samengewerkt zal worden. De voorlopige oplevering van deze referentie dient plaats gevonden te hebben na 01/01/2011 (te staven met het proces-verbaal van voorlopige oplevering) alsook dient een attest van goede uitvoering ondertekend door de opdrachtgever toegevoegd te worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/09/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 330.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier is verkrijgbaar bij : Delta X Architecten, Laarnebaan 106a, 9070 Heusden-Destelbergen, alle werkdagen tussen 09.00 u en 16.00 u. Betaling van het dossier gebeurt vooraf door overschrijving op volgende rekening van Delta X Architecten, bij verzending van het dossier, nl. KBC IBAN BE85 7330 4750 8206 - BIC KREDBEBB. Bij afhaling van het dossier gebeurt betaling contant (gepast geld) na telefonische bestelling. Bij storting, gelieve bewijs van storting door te mailen naar Sabine Lebbe met vermelding van dossiernummer. (Sabine.lebbe@devloed.be)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 02/09/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 02/09/2016 - 10:00
Plaats: Campus Brugsken, zaal 6, Brugsken 27, 9100 Sint-Niklaas
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/07/2016

Annonces similaires du BDA :