Tmvw Servicelijnen

Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van hoog-laag baden


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Divisie Aankoop
Aurélie Lasoen
Tel: +32 92400312 E-mail: aurelie.lasoen@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=240924
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van hoog-laag baden
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van hoog-laag baden
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een referentielijst van gelijkaardige leveringen en drie tevredenheidsattesten.
Minstens 3 opdrachten (uitgevoerd in de laatste drie jaar voorafgaand aan de datum van indiening) bij verschillende opdrachtgevers die vermeld zijn op de referentielijst, dienen gestaafd te worden met tevredenheidsattesten, ondertekend door de opdrachtgever. Hieruit moet blijken dat de opdrachten werden uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever. De opdrachten waarvan tevredenheidsattesten worden voorgelegd, dienen samen minstens 5 geleverde hoog-laag baden te betreffen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/09/2016 - 00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 06/09/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen met betrekking tot de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. A. Lasoen, (aankoop@farys.be of 09/240 03 12). De opdrachtdocumenten kunnen kosteloos worden opgevraagd via aankoop@farys.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 06/07/2016

Annonces similaires du BDA :