AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Boechout
Heuvelstraat 91, BE-2530 Boechout
Contact: Mevrouw Inge Diels
Tel: +32 34600647 Fax: +32 34600697 E-mail: inge.diels@boechout.be
Internet adres(sen): www.boechout.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Kwalificatiesysteem - Vrachtwagen van minstens 15ton met opbouw - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Gemeentewerf, Nijverheidsstraat 4 te 2530 Boechout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vrachtwagen van minstens15 ton met containersysteem en container.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De gemeente zal deze informatie zelf opvragen. Idem voor het attest betreffende het orde zijn met de betaling van de belasting op toegevoegde waarde.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De gemeente zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De inschrijver zal zijn technische bekwaamheid en/ of die van zijn onderaannemer(s) aantonen door een beschrijving van de door de inschrijver genomen maatregelen om de kwaliteit van de uitvoering van de opdracht te verzekeren en alle afdoende elementen aan te brengen die noodzakelijk zijn opdat de gemeente de punten voorzien in artikel 45 van het KB van 8 januari 1996 zou kunnen nazien. Deze elementen zijn :
- een referentielijst betreffende gelijkaardige opdrachten over de laatste drie jaar;
- een verklaring van de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de leverancier;
- omschrijving van de maatregelen om de kwaliteit te waarborgen;
- de beschrijving van de technische uitrusting, technici en technische diensten van de onderneming, in het bijzonder ook van zij die belast zijn met de kwaliteitscontrole, de maatregelen die zij treft om de kwaliteit van leveringen en onderhoud te waarborgen en de mogelijkheden die zij biedt ten aanzien van het ontwerp en onderzoek. Er zal worden opgegeven welke werkplaats voor de uitvoering van deze opdracht zal instaan en wat de specifieke uitrusting en wisselstukvoorraad is. Zie eveneens verder in het bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 45
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 5
Criterium 3: Technische kwaliteit, degelijkheid en gebruiksvriendelijkheid en veiligheidsvoorzieningen, Weging: 25
Criterium 4: Milieuvriendelijkheid en verbruikskosten, Weging: 25
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/7/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/7/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
25/07/2016
Plaatsbezoek is noodzakelijk i.v.m. bepalen van de overnameprijs (zie optie in bestek)
Het plaatsbezoek vidt plaats tussen 25/07 en 28/07. De inschrijver neemt voor een concrete datum/ uur contact op met mevrouw I. Diels
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 5/7/2016