Gemeente Schoten

Milieuverantwoorde reiniging van ramen en andere glaspartijen in gemeentelijke, OCMW- en politiegebouwen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Schoten
Verbertstraat 3, BE-2900 Schoten
Contact: Mevrouw Mieke De Potter
Tel: +32 36800975 Fax: +32 36800997 E-mail: mieke.depotter@schoten.be
Internet adres(sen): www.schoten.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Milieuverantwoorde reiniging van ramen en andere glaspartijen in gemeentelijke, OCMW- en politiegebouwen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Gemeentelijk domein, 2900 Schoten / diverse locaties / Politiezone Schoten, Gasketelplein 10 te 2900 Schoten
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Milieuverantwoorde reiniging van ramen en andere glaspartijen in gemeentelijke, OCMW- en politiegebouwen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Gemeentelijke gebouwen
Korte beschrijving:
Gemeentelijke gebouwen
Perceel 2: OCMW
Korte beschrijving:
OCMW
Perceel 3: Politiegebouw
Korte beschrijving:
Politiegebouw
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
- passende bankverklaring
- verzekering tegen beroepsrisico's
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar. De inschrijver dient te beschikken over voldoende personeel, met de nodige beroepsbekwaamheid om de opdracht uit te voeren.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* wanneer de opdrachthouder er voor opteert om via een onderaanneming samen te werken met sociale economie of beschutte werkplaatsen, (hieraan geeft de gemeente de voorkeur) voegt hij de (ontwerp)overeenkomst van onderaanneming toe, waarin bepalingen zijn opgenomen in verband met on the job training en modaliteiten van betaling aan de onderaannemer.
- referentielijst
- lijst technische uitrusting
- lijst personeelsbezetting
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Plan van aanpak, Weging: 20
Criterium 3: Milieuvriendelijkheid, Weging: 15
Criterium 4: Rapporteringssysteem, Weging: 10
Criterium 5: % van de voorgestelde werkuren dat zal worden uitgevoerd via sociale economie-bedrijven, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/9/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/9/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 15/9/2016 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis, polyvalente zaal, 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Om een duidelijk beeld te vormen van de opdracht dienen geïnteresseerde dienstverleners, alvorens hun offerte in te dienen, een verplicht plaatsbezoek te verrichten, waarbij hen een attest zal worden overhandigd, dat zij bij hun offerte moeten voegen. Hiertoe dient telefonisch een afspraak gemaakt te worden met de volgende personen, naargelang de verschillende percelen:
- gemeentehuis : Tony Fransen (bodedienst) 03/680 09 02
- externe locaties gemeentelijke gebouwen : Patrik Van Stappen (dienst der werken) 03/680 09 68
- OCMW : Eric Raymackers 03/680 06 61
- politiegebouw : Kristiaan Terrens 03/680 12 70
De inschrijver wordt verondersteld zich ter plaatse rekenschap te hebben gegeven van de omvang en de draagwijdte van de uit te voeren reinigingswerken. Hij zal zich later, onder geen enkel voorwendsel, er kunnen op beroepen van bepaalde onderdelen die moeten gereinigd worden, geen kennis te hebben gekregen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/7/2016

Annonces similaires du BDA :