AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kasterlee
Markt 1, BE-2460 Kasterlee
Tel: +32 14850001 Fax: +32 14850777
Internet adres(sen): www.kasterlee.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Masterplan De Met, OC Kasterlee, losse theatertechnische uitrusting
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Ontmoetingscentrum Kasterlee, Binnenpad te 2460 Kasterlee
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dit bestek betreft de levering van mobiele theatertechnische uitrusting zoals spots, verlengkabels, microfoons, luidsprekers en toebehoren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Leveren en plaatsen theaterbelichting
Korte beschrijving:
Leveren en plaatsen theaterbelichting
Perceel 2: Leveren en plaatsen van een geluidsinstallatie en toebehoren
Korte beschrijving:
Leveren en plaatsen van een geluidsinstallatie en toebehoren
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Attest RSZ
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
* Een beschrijving van de technische uitrusting, van de door de leverancier getroffen maatregelen om de kwaliteit te waarborgen, en van de door zijn onderneming geboden mogelijkheden op het vlak van studie en onderzoek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verzendkosten : EUR 50,00
Digitale versie is gratis te verkrijgen, afgedrukte versie tegen betaling van 50 EUR .
Besteladres, TTAS bvba, Blekerijstraat 30/001, 9000 Gent of via info@ttas.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
23/8/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
23/8/2016 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis - polyvalente zaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/7/2016