Gemeente Kasterlee

Masterplan De Met, OC Kasterlee, Vaste Theatertechnische uitrustingen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kasterlee
Markt 1, BE-2460 Kasterlee
Contact: Mevrouw Hanne Creten
Tel: +32 14859915 Fax: +32 14850777 E-mail: hanne.creten@kasterlee.be
Internet adres(sen): www.kasterlee.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Masterplan De Met, OC Kasterlee, Vaste Theatertechnische uitrustingen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ontmoetingscentrum Kasterlee, Binnenpad te 2460 Kasterlee
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dit bestek handelt over de theatertechnische uitrusting welke in het nieuwe Ontmoetingscentrum Kasterlee dient geinstalleerd worden.
Het gaat onder meer over theaterbruggen, truss, mobiele tribune en bijhorende elektrische installatie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Leveren en plaatsen van een elektrische installatie tbv de theatertechnieken
Korte beschrijving:
Leveren en plaatsen van een elektrische installatie tbv de theatertechnieken
Perceel 2: Leveren en plaatsen van theatertechnische bruggen, trussen, hefplatform en toebehoren
Korte beschrijving:
Leveren en plaatsen van theatertechnische bruggen, trussen, hefplatform en toebehoren
Perceel 3: Leveren en plaatsen van een elektrisch uitschuifbare zittribune
Korte beschrijving:
Leveren en plaatsen van een elektrisch uitschuifbare zittribune
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
D20 (Metalen schrijnwerk), Klasse 2
D7 (Smeedwerk), Klasse 2
F (Metaalconstructies), Klasse 2
F2 (Metalen draagstructuren bouwen), Klasse 2
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 2
P2 (Elektrische en elektromechanische installaties van kunstwerken en nijverheidsinrichtingen, en elektrische buiteninstallaties), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/8/2016 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 50,00
Digitale versie is gratis te verkrijgen, afgedrukte versie tegen betaling van 50 EUR .
Besteladres, TTAS bvba, Blekerijstraat 30/001, 9000 Gent of via info@ttas.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/8/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/8/2016 - 10:30
Plaats: Gemeentehuis - polyvalente zaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/7/2016

Annonces similaires du BDA :