AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vlaamse Overheid, Departement Mobiliteit en Openbare Werken, Maritieme Toegang
Rederskaai 50, BE-8380 Zeebrugge
Contact: ir. Jonas Marlein
Tel: +32 50819670 Fax: +32 50550835 E-mail: jonas.marlein@mow.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=241824
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
16EF/2015/50 - Kanaal Gent-Terneuzen: onderhoudsbaggerwerken en afname van baggerspecie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
16EF/2015/50 - Kanaal Gent-Terneuzen: onderhoudsbaggerwerken en afname van baggerspecie
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/08/2016 - 10:15
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 25.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: 1. Digitale versie van de opdrachtdocumenten:
De digitale versie van de opdrachtdocumenten kunt u gratis downloaden op Jepp2
(zie de link in het bulletin der aanbestedingen onder Afdeling I.1) Adres van het kopersprofiel: ***).
2. Papieren versie van de opdrachtdocumenten:
Inzage en afhaling van de papieren aanbestedingdocumenten kan in Antwerpen op het secretariaat van de afdeling Maritieme Toegang (2de verdieping), Tavernierkaai 3 te 2000 Antwerpen en dit op alle werkdagen van 9 tot 15 uur.
Secretariaat Antwerpen
Tel: 03-222 08 25
Fax: 03-222 08 51
Bij afhaling van de documenten MOET het stortingsbewijs worden voorgelegd. Contante betalingen worden NIET aanvaard !!!
De afhaling van de papieren versie van de opdrachtdocumenten moet gebeuren als volgt:
- door een VOORAFGAANDE storting van 25,00 euro op rek.nr. 375-1110987-28 (Iban: BE37 3751 1109 8728 / BIC: BBRU BE BB - financiële instelling: ING nv) op naam van Vlaams Infrastructuurfonds, Koning Albert II laan 20 bus 2 1000 Brussel) met als mededeling: bestek 16EF/2015/50.
- bij afhaling van de papieren versie van de opdrachtdocumenten MOET dit bewijs van storting of overschrijving worden voorgelegd
- belangrijke opmerking: contante betalingen worden NIET aanvaard !!!
Verzending
Als u verkiest om de opdrachtdocumenten per post te ontvangen dan moet u een geldig betalingsbewijs faxen op het nummer 03 231 20 62. Aan de hand van deze fax zullen de opdrachtdocumenten naar de aanvrager gestuurd worden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/08/2016 - 10:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/08/2016 - 10:15
Plaats: lokaal 338, naast vergaderzaal 1e verdiep, Tavernierkaai 3, 2000 Antwerpen
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
1. De uitvoeringstermijn bedraagt één kalenderjaar, de opdracht kan drie maal verlengd worden met één kalenderjaar. Dergelijke verlenging van de opdracht is mogelijk op basis van art. 37 §2 van de wet Overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten van 15 juni 2006.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/07/2016