AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
PROCLIM
Universiteitslaan 1, BE-3500 Hasselt
Contact: De heer Danny Broeders
Tel: +32 11237954 E-mail: proclim@limburg.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Huurovereenkomst - Leveren en plaatsen van waterautomaten - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: provincie Limburg
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Huurovereenkomst - Leveren en plaatsen van waterautomaten
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver is vrijgesteld van het bijvoegen van een RSZ-attest bij zijn offerte omdat de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen en documenten die haar toelaten de persoonlijke situatie van de inschrijver na te gaan.
Bedraagt de schuld aan bijdrage meer dan 3 000 euro, dan wordt de inschrijver verzocht bij zijn offerte alle inlichtingen te voegen betreffende de eventuele schuldvorderingen zoals bedoeld in art. 62, §1 in fine van het koninklijk besluit van 2011-07-15.
Indien evenwel de inschrijver personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, voegt hij bij zijn offerte een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp is van de opdracht dient minimaal 3x de waarde van deze opdracht te bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van referenties (minimaal 3 vermeldingen) van de afgelopen vijf (5) jaren met betrekking tot uitgevoerde opdrachten van minimum 20 000 euro per jaar aan meerdere leveringsplaatsen, met vermelding van het bedrag, de datum en naam + contactpersoon van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
* Beschrijving van de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting waarover de dienstverlener beschikt voor de uitvoering van de diensten.
De beschrijving van de technische uitrusting en de maatregelen om de kwaliteit en de hygiëne te waarborgen, moeten aantonen dat de dienstverlener de opdracht technisch en kwalitatief op een hoog niveau kunnen uitvoeren.
Beschrijving van de tot de inschrijving behorende materiaal en technische beschrijving van het in te zetten materiaal (voertuigen, .).
* Een verklaring van de jaarlijkse personeelsbezetting van de inschrijver en de omvang van het kader voor de jaren 2013, 2014 en 2015.
* De prijsofferte wordt aangevuld met de gevraagde technische documentatie teneinde het bestuur toe te laten de door de inschrijver voorgestelde materialen kwalitatief te beoordelen.
Hiertoe worden bij de inschrijving gevoegd:
- documentatie met technische gegevens, foto's / afbeeldingen, de toepasselijke en gevraagde normen, e.a. betreffende de aangeboden waterautomaten.
- opgave van de identificatiegegevens van de firma's waarop voor sommige werken of deeltaken eventueel beroep zal worden gedaan (o.a. onderaannemers, tussenpersonen, leveranciers),
* Voldoende, praktisch en volledig uitgewerkt, grondig gedocumenteerd.
* Voldoende, praktisch en volledig uitgewerkt, grondig gedocumenteerd.
* Personeelsbestand dient minimaal 10 personen te bedragen.
* Voldoende, praktisch en volledig uitgewerkt, grondig gedocumenteerd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium : * PRIJS
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium : * VOORGESTELD CONCEPT
Criterium 2: Milieu- en energiedoelstellingen, Weging: 15
Criterium 3: Gebruiksvriendelijkheid, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 1/8/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
2/8/2016 - 14:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/6/2016