Pz Westkust

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Overheidsopdracht voor de implementatie, installatie en configuratie van een ANPR netwerk met bijhorende software.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
PZ Westkust
Zeelaan 48, BE-8670 Koksijde
Contact: Mevrouw Mieke Hoornaert
Tel: +32 58533005 Fax: +32 58533105 E-mail: mieke.hoornaert@politiewestkust.be
Internet adres(sen): www.politiewestkust.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Overheidsopdracht voor de implementatie, installatie en configuratie van een ANPR netwerk met bijhorende software
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: PZ Westkust, Zeelaan 48 te 8670 Koksijde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht bestaat uit de implementatie van een ANPR netwerk samen met de installatie en configuratie van bijhorende software.
Aangezien er maar één perceel voorzien wordt die bestaat uit verschillende hoofdstukken is de inschrijver verplicht om te voldoen aan alle eisen bepaald in deze hoofdstukken.
De opdracht betreft het sluiten van een raamovereenkomst met één leverancier zonder aankoopverplichting voor vier jaar voor de levering, plaatsing en onderhouden van automatisch nummerplaat herkenningscamera's inclusief:
 Aankoop, in dienst brengen, onderhouden en beheren van de ANPR camera's, hun verbindingen
 In plaats stelling en operationeel houden van het ANPR camera management systemen
 bewerking- en opslagapparatuur en systemen voor de registraties,
 opzoeking, analyse en rapportage tools,
 vernieuwende technologiën
 het bijhorende onderhoud, opleiding en services.
 De garantie dat het systeem de benodigde interfaces voorziet om compatible te zijn met het nieuwe ANPR raamcontract van de federale politie
 De mogelijkheid om toekomstgericht het systeem te kunnen uitbreiden met mobile ANPR camera's
 Aankoop, implementatie/parameterisatie van de software
 Mogelijks uitvoeren van bijkomende ontwikkelingen om te voldoen aan het eisenpakket
 Export en importmogelijkheden
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 495867.76 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
* Brief met de kandidaatstelling gedagtekend en ondertekend met een vermelding of er al dan niet een vereniging van bedrijven wordt voorgesteld.
* Documenten die de identiteit van de ondertekenaars aanduiden en hun mandaat bewijzen en in voorkomend geval van een vereniging de nodige documenten ter staving.
* Overeenkomstig het K.B. van 8 januari 1996 dient de inschrijver aan te tonen dat hij zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
De laatste drie jaarverslagen en jaarrekeningen (balans en resultatenrekeningen), uitgezonderd voor de Belgische ondernemingen die deze jaarlijks neerleggen bij de Nationale Bank;
Deze bankverklaring verklaart dat de klant op huidig ogenblik de financiële en economische draagkracht heeft om de bovenvermelde overheidsopdracht naar behoren te kunnen prefinancieren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
Bewijs van bezit van een geldige BIPT Houdervergunning
Het totaal bedrag van de uitgevoerde prestaties moet minimaal gelijk zijn aan het totaal bedrag van deze offerte en de geattesteerde leveringen moeten 1 jaar na bestelling in gebruik genomen zijn.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: POC, Weging: 30
Criterium 3: Case, Weging: 20
Criterium 4: Technische en functionele bepalingen, Weging: 20
Criterium 5: Interventietabel, Weging: 10
Criterium 6: Leveringstermijn, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 1/8/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 2/8/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/6/2016

Annonces similaires du BDA :