Ivago

Leveren, installeren en onderhouden.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
IVAGO
Proeftuinstraat 43, BE-9000 GENT
Contact: Wim De Brock
E-mail: wim.debrock@ivago.be
Internet adres(sen): WWW.IVAGO.BE
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren, installeren en onderhouden
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht betreft het leveren, installeren en onderhouden van een aardgastankstation, geschikt voor het tanken van vrachtwagens.
In het kader van het full omnium-, onderhouds- en herstellingscontract wordt ook prijs gevraagd voor de diensten voor onderhoud en herstelling van het aardgastankstation, gedurende een periode van 10 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/08/2016 - 12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 04/08/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Gelet op de complexiteit van de opdracht en om de situatie ter plaatse correct te kunnen inschatten, heeft de aanbestedende overheid beslist om tussen de aankondiging van de opdracht en de dag van de opening van de kandidaatstellingen een verplichte informatiesessie te houden ten behoeve van de kandidaat-inschrijvers.
Deze informatiesessie zal doorgaan op dinsdag 12 juli 2016 om 10 uur op het volgende adres: kantoren IVAGO, Proeftuinstraat 43, 9000 Gent (aanmelden aan het onthaal).
De sessie gebeurt in de Nederlandse taal.
Tijdens deze informatiesessie zal een kort overzicht worden gegeven van het voorwerp van de opdracht en wordt de mogelijkheid geboden om vragen te stellen. Daarna volgt een plaatsbezoek. Het nemen van foto's is toegelaten.
Teneinde de informatiesessie ordentelijk te laten verlopen worden de kandidaat-inschrijvers verzocht zich op voorhand in te schrijven via e-mail naar IVAGO. Het is wenselijk eventuele vragen in hetzelfde e-mail bericht aan de aanbestedende overheid bezorgen.
Inschrijvingen dienen gemaild te worden naar volgend adres: wim.debrock@ivago.be
Aan de ingang van de vergaderzaal zullen de aanwezigen worden verzocht om de identiteit van hun onderneming die zij vertegenwoordigen en hun volledig adres te vermelden op een aanwezigheidslijst. Inschrijvers die niet op deze lijst voorkomen, komen niet in aanmerking voor de opdracht.
Naderhand - in de week van 18 juli 2016 - zal de aanbestedende overheid aan alle aanwezigen een proces-verbaal van de informatiesessie versturen via het e-mail adres dat gebruikt werd om zich in te schrijven.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/06/2016

Annonces similaires du BDA :