Gemeentebestuur Zaventem

Feestverlichting 2016, 2017 en 2018.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Zaventem
Diegemstraat 37, BE-1930 Zaventem
Contact: De heer Herwig Sterckx
Tel: +32 27178809 Fax: +32 27205565 E-mail: herwig.sterckx@zaventem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Feestverlichting 2016, 2017 en 2018
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse locaties : zie Technische bepalingen voor lijst leveradressen, 1930 Zaventem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Tijdens de eindejaar periode wordt het centrum van de gemeente Zaventem en haar deelgemeenten steeds op een originele en sfeervolle manier versierd.
Deze versiering heeft in eerste instantie betrekking op verlichting maar deze kan verder aangevuld worden met decoratiematerialen. Er mogen geen extra tijdelijke bomen aangebracht worden. Er moet gewerkt worden met de bomen die ter plaatse aanwezig zijn.
Aan de hand van dit bestek wensen wij de geïnteresseerde bedrijven te verzoeken om een voorstel in te dienen hoe zij dit zouden realiseren. Het uitwerken van 1 voorstel - er worden geen varianten aanvaard.
Voor de opmaak van dit voorstel geven wij in het bestek onderstaande gegevens mee:
- een inventarisatie van de locaties die versierd moeten worden
- een inventarisatie van het beschikbare materiaal op de locaties (palen, bomen, overspanningen, stroompunten)
- het beschikbare budget : EUR 55.000 (incl. BTW) per jaar : EUR 50.000 voor perceel 1 en EUR 5.000 (incl. BTW) voor perceel 2
De opdracht wordt gegund voor een periode van 3 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1 - Versiering van winkelstraten, kerkpleinen en invalswegen
Korte beschrijving:
Perceel 1 - Versiering van winkelstraten, kerkpleinen en invalswegen
Perceel 2: Perceel 2 - Versiering kerstmarkt - voorstel opstelling - volgens bijgevoegd grondplan
Korte beschrijving:
Perceel 2 - Versiering kerstmarkt - voorstel opstelling - volgens bijgevoegd grondplan
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen bij minimum 3 opdrachten die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht.
* Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren.
* Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Esthetische waarde, Weging: 80
Criterium 2: Milieuvriendelijkheid, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/8/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/8/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/8/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis, Diegemstraat 37 te 1930 Zaventem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
07/07/2016 om 10.00
Er is een verplicht plaatsbezoek : enkel op donderdag 7 juli 2016 om 10.00 u voor alle deelnemers samen : start Diegemstraat 37 (Gemeentehuis Zaventem)
coördinatie Yves Vanhemele, 02/717.89.25, yves.vanhemele@zaventem.be
technisch contactpersoon : de heer Patrick Vancraenenbroeck
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/6/2016

Annonces similaires du BDA :