AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Medisch Centrum St.-Jozef v.z.w.
Abdijstraat 2, BE-3740 Bilzen
Contact: De heer Denis Maesen
Tel: +32 89509020 Fax: +32 89509027 E-mail: denis.maesen@mc-st-jozef.be
Internet adres(sen): www.mc-st-jozef.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Renovatie twee palviljoenen MCSJ
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Medisch Centrum St.-Jozef v.z.w., Abdijstraat 2 te 3740 Bilzen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Beschrijving van de opdracht.
Deze opdracht is een opdracht voor diensten in de zin van art. 3 van de Wet Overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten van 15 juni 2006.
Renovatie van 2 afzonderlijke bestaande verpleegafdelingen.
Volgende werken dienen uitgevoerd te worden o.a.:
- Vervangen buitenschrijnwerk
Uitbreken bestaande ramen en deuren, plaatsen nieuwe aluminium buitenschrijnwerk
- Plaatsen van vals plafond
- uitbreken en vervangen van vloeren en wandtegels
- plaatsen van kunststofvloeren
- metselwerken en bepleistering
- uitbreken en plaatsen van binnendeuren en omlijstingen
- plaatsen van keukenkasten
- klinkerwerken
I Administratieve bepalingen
Dit deel heeft betrekking op het verloop van de gunningsprocedure tot de gunning van deze overheidsopdracht aan de dienstverleners.
I.1 Verloop van de procedure
De procedure verloopt als volgt :
- publicatie van de opdracht tot kanditaatstelling
- selectie van de ingediende kandidaten op basis van toegansrecht, kwalitatieve selectie
- uitnodiging van 3 geselecteerde kandidaten om een offerte in de dienen op basis van het bestek.
- indienen van de offerte door de inschrijvers
- onderhandeling met de inschrijvers
- evaluatie van de offertes op grond van de in het bestek vermelde gunningscriteria
- gunning van de opdracht
I3. Indienen kandidaatstelling.
Kandidatuur dient ten laatste 5 augustus 2016 toe te komen bij het Medisch Centrum St. Jozef, per aangetekende zending of afgegeven tegen ontvangsbewijs aan het onhaal van het Medisch Centrum St. Jozef.
I.2 Uitnodiging tot indienen van een offerte ten behoeve van de overeenkomst.
De geselecteerde kandidaten worden gelijktijdig uitgenodigd om een offerte in te dienen op basis van dit bestek. Dit bestek bevat de gunningscriteria op basis waarvan de offertes zullen beoordeeld worden. De geselecteerde kandidaten kriijgen een tijdsperiode van 30 kalenderdagen om de offerte voor te bereiden.
Er is een verplicht plaatsbezoek voorzien.
Mogelijkheid tot vraagstelling;
Tijdens deze fase zal aan de geselecteerde kandidaten de mogelijkheid geboden worden om vragen te stellen ter verduidelijking van het bestek. Deze informatie zal aan alle geslecteerde kandidaten worden bezorgd.
I.2.1 Indienen offertes, evaluatie van de ingediende offertes en gunning.
Na het indienen van de offertes maakt de aanbestendende overheid een voorlopige rangschikking op van de ingediende offertes, na beoordeling op basis van de gunningscriteria van dit bestek.
Vervolgens kan de aanbestende overheid overgaan tot het voeren van onderhandelingen. Afhankelijk van het aantal offertes en de grootte van het verschil in de scores toegekend aan de verschillende offertes, na beoordeling op basis van de gunningscriteria, kan de aanbestedende overheid beslissen om slechts te onderhandelen met de best gerangschikte inschrijver(s).
Gunning en toewijzing van de specifieke opdracht.
Aan de hand van gunningscriteria zal worden bepaald welke inschrijver voor de aanbestedende overheid, de meest voordelige is.
I.3 Leidend ambtenaar
De leiding en het toezicht op de uitvoering zullen gebeuren door mevr. Greet Bielen, bouwcoördinator ( greet.bielen@mc-st-jozef.be)
I.4 Aanvang van de werken.
De werken dienen aangevangen te worden op 2 november 2016.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van ellegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van vergelijkbare werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, met een totaal bedrag van de eindafrekening per project. Onder vergelijkbare projecten wordt verstaan : renovatie of verbouwingswerken van dezelfe omvang en prijscategorie.
De referenties, de vereiste erkenning, het bedrag en de tevredenheid moeten blijken uit certificaten die door het opdrachtevend bestuur zijn opgesteld en ondertekend.
* De studie- of beroepskwalificaties van de aannemer of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de leiding van de werken worden belast.
* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
5/8/2016
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Plaatsbezoek wordt vermeld in het lastenboek.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/6/2016