Ocmw Lokeren

Uitbating van 48 assistentiewoningen "Het Polderhuis".


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Lokeren
Lepelstraat 4, BE-9160 Lokeren
Contact: Mevrouw Kim Bosman
Tel: +32 93408620 Fax: +32 93408624 E-mail: kim.bosman@ocmw.lokeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbating van 48 assistentiewoningen "Het Polderhuis"
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Assistentiewoningen Ploderhuis, Polderstraat te 9160 Lokeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbating van een aantal diensten in de assistentiewoningen "het Polderhuis".
OCMW Lokeren neemt volgende zaken op zich:
 Staat in voor de dagelijkse leiding van de werking van de groep van assistentiewoningen en zorgt ervoor dat alle processen operationeel zijn en verlopen volgens de door de wet voorgeschreven adviezen.
 Volgt de werking van de groep van assistentiewoningen op regelmatige basis op en stuurt bij waar nodig is.
 Voorziet een dagelijkse verantwoordelijke die de werking managet vanop een afstand en die erop toeziet dat alle wettelijke verplichtingen worden nageleefd. Zo zal deze zorgen voor de opvolging van diverse inspecties (OVAM, technische inspecties, brandweer, Agentschap Zorg en Gezondheid,.) en op regelmatige basis verslag uitbrengen en overleg plegen met de beheersinstantie.
 Klachtenbehandeling: OCMW Lokeren wijst een klachtenbehandelaar aan. Suggesties, opmerkingen of klachten kunnen rechtstreeks, zowel schriftelijk als mondeling, door de bewoner of zijn familie of mantelzorger aan die persoon worden meegedeeld. De klachtenbehandelaar verzamelt de ingediende suggesties, opmerkingen en klachten; het Agentschap Zorg en Gezondheid kan daarin inzage krijgen.
 Onderhoud en keuring van de technische installaties
 Groenonderhoud
o Gezien de zeer beperkte oppervlakte van de tuin wordt het groenonderhoud rond de GAW meegenomen in de aanneming van het groenonderhoud van het woonzorgcentrum.
 Aanbieden van kapsalon
 Warme maaltijden in de cafetaria van het woonzorgcentrum
 Aanbieden van wasmachines en droogkasten
 Personeelsdossier:
o Voor elk personeelslid dient een dossier bijgehouden te worden.
o Daarnaast moeten er ook functiebeschrijvingen voor handen zijn met invulling van de opdracht en de verantwoordelijkheden.
 Het opstellen en zo nodig aanpassen van volgende documenten/aanvragen:
o Verblijfsovereenkomst
o Interne afsprakennota
o Prijsaanvraag bij het Agentschap Zorg en Gezondheid
o Aanvraag erkenning
o Onthaalbrochure
o Kwaliteitshandboek
OCMW Lokeren wenst een aantal diensten te bekijken om eventueel uit te besteden.
De mogelijkheid blijft echter wel dat er geen of slechts enkele percelen zullen worden toegewezen, omdat dit zal afhangen van de prijzen die worden ingediend. Deze zullen worden afgewogen tegenover het zelf uitvoeren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Noodoproepen en permanentie
Korte beschrijving:
Noodoproepen en permanentie
Perceel 2: Onderhoud van de gemeenschappelijke ruimten
Korte beschrijving:
Onderhoud van de gemeenschappelijke ruimten
Perceel 3: Crisis- en overbruggingszorg
Korte beschrijving:
Crisis- en overbruggingszorg
Perceel 4: Klusjesdienst
Korte beschrijving:
Klusjesdienst
Perceel 5: Facturatiedienst
Korte beschrijving:
Facturatiedienst
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 61 van het KB plaatsing.
Het toegangsrecht zal worden aangetoond door nazicht van de attesten waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met zijn betalingsverplichtingen inzake sociale en fiscale (vennootschapsbelasting en BTW) bijdragen volgens de artikelen 62 en 63 van het K.B. Plaatsing.
De opdrachtgever heeft geen gratis en elektronische toegang tot de genoemde attesten zoals bedoeld in artikel 60 K.B. plaatsing. De inschrijver dient deze zelf in te dienen (met name RSZ, vennootschapsbelasting en BTW).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste 3 jaar;
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Lijst met minimaal de vijf voornaamste klanten gedurende de afgelopen drie jaar met het totaal bedrag van de leveringen, te staven met certificaten van de vermelde firma's;
- Studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener en/of het ondernemingskader en in het bijzonder van de verantwoordelijke;
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/8/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 4/8/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 4/8/2016 - 11:00
Plaats: aankoopdienst OCMW Lokeren - Lepelstraat 4
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/6/2016

Annonces similaires du BDA :