AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Sint-Jozefinstituut Betekom
Prof. Scharpélaan, 23, BE-3130 Betekom
Contact: dhr. Jan Croes
Tel: +32 16568127 Fax: +32 16571336 E-mail: directie.middenschool@sjib.be
Internet adres(sen): www.sjib.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RENOVATIE BRANDVEILIGHEID
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
RENOVATIE BRANDVEILIGHEID
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Compartimentering + evacuatie
Korte beschrijving:
Leveren en plaatsen van branddeuren, hellingsbanen,buitenschrijnwerk
Perceel 2: Branddetectie
Korte beschrijving:
Leveren en plaatsen van brandcentrale, detectoren, veiligeheidsverlichting.
Perceel 3: Renovatie liften
Korte beschrijving:
aanpassing twee bestaande liftinstallaties
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
volgens administratief bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
volgens administratief bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
perceel 1: klasse 2, categorie D
perceel 2: klasse 1, categorie P1
perceel 3: klasse 1, categorie N1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/08/2016 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 261.37 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: na storten op rek. 438-8137971-76 op naam van eureka-architectuur met
vermelding referentienummer.
percelen kunnen afzonderlijk aangekocht:
perceel 01: 102,49euro
perceel 02: 79,44euro
perceel 03: 79,44euro
ten titel van inlichting kan de meetstaat ,gratis per email, aangevraagd worden bij de contactpersoon
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
19/08/2016 - 14:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
19/08/2016 - 14:30
Plaats: Augustinazaal: Prof. Scharpélaan, 23 3130 Betekom
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/06/2016