AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Perwez Stine / Michiels Annelies
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Plaatsen van databekabeling voor Voice Over Wifi (3 loten)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: de werken worden in principe uitgevoerd op de sites van UZ Leuven, zijnde:
- Campus Gasthuisberg
- campus Pellenberg
- campus St. Rafaël
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking. Referentie P4883 tem P4885: Plaatsen van databekabeling voor Voice Over Wifi (3 loten)
De uit te voeren opdracht kadert binnen de uitrol van een netwerk van WLAN-antennes voor voice over Wifi op de Campussite Gasthuisberg, Herestraat 49 in 3000 Leuven. Het betreft het plaatsen van UTP-kabels voor WLAN-antennes volgens site survey (wordt nog uitgevoerd iov UZL), afwerken outlets boven verlaagd plafond (indien aanwezig), plaatsing en aansluiting WIFI-antennes, gedeeltelijk vervangen en verplaatsen bestaande WIFI-antennes.
De werken vinden plaats op een ziekenhuissite in exploitatie. De aannemer dient zich ervan bewust te zijn dat dit invloed kan hebben op de uitvoering van zijn werkzaamheden.
De opdracht wordt opgedeeld in 3 loten, die simultaan worden uitgevoerd, en aan één of meerdere inschrijvers zullen worden toegewezen. Er wordt gevraagd om een offerte te geven voor één of meerdere loten:
P4883 - Lot 1: circuit prioriteit 1
P4884 - Lot 2: circuit prioriteit 2
P4885 - Lot 3: circuit prioriteit 3
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: P4883 - lot 1
Korte beschrijving:
plaatsen van databekabeling voor Voice Over Wifi - circuit prioriteit 1
Perceel 2: P4884 - lot 2
Korte beschrijving:
plaatsen van databekabeling voor Voice Over Wifi - circuit prioriteit 2
Perceel 3: P4885 - lot 3
Korte beschrijving:
plaatsen van databekabeling voor Voice Over Wifi - circuit prioriteit 3
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
o Een verklaring op erewoord, ondertekend door een daartoe bevoegde persoon, waaruit blijkt dat de kandidaat niet definitief werd veroordeeld voor deelname aan een criminele organisatie, terroristische misdrijven of strafbare feiten die verband houden met terroristische activiteiten, financiering van terrorisme, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, omkoping, fraude, witwassen van geld of enig ander misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast, noch dat deze zich in een situatie van belangenvermenging zoals bedoeld in artikelen 22 van het KB van 15 juli 2011 bevindt.
o Een recent (maximum 6 maanden oud te rekenen vanaf de opening van de inschrijvingen) attest van de Administratie der Directe Belastingen waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met zijn verplichtingen ten overstaan van voormelde administratie
o een recent (maximum 6 maanden oud te rekenen vanaf de opening van de kandidaatstellingen) attest van de BTW-Administratie, waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met zijn verplichtingen ten overstaan van voormelde administratie.
o Een origineel RSZ-attest dat aantoont dat de inschrijver in regel is met de RSZ tot en met het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal (te rekenen vanaf de opening van de kandidaatstellingen) voor het openen van de offertes.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
o door een bankverklaring of, in voorkomend geval, door het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's;
III.2.3. Vakbekwaamheid:
o Lijst van minimaal 3 werken inzake Cat6A data-installaties met een totale waarde van minimaal ? 100.000 excl. BTW uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar.
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: P1, S
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Huidige opdracht zal worden afgesloten via een vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking conform artikel 26 §2, 1°d van de wet overheidsopdrachten en artikel 105 §2 KB Plaatsing.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs levering, Weging: 80
Criterium 2: technische kwaliteit, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/09/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
09/09/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het elektronisch exemplaar kan per e-mail aangevraagd worden bij de dienst Materiaalbeheer via paf.materiaalbeheer@uzleuven.be.
Voor inhoudelijke technische vragen kan u terecht bij dhr. Bert Van Meensel
Bert.vanmeensel@uzleuven.be
Tel: 016 34 20 15
Voor administratieve vragen kan u terecht bij dhr. Michel Van Sever
michel.vansever@uzleuven.be
Tel. 016 34 74 65
Plaatsbezoek
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers verzocht deel te nemen aan een plaatsbezoek voorzien op dinsdag 23-08-2016 zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. Voor het plaatsbezoek wordt om 13u30 verzameld aan het secretariaat van Technische dienst op Campus Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven. Hiervoor volgt u de groene pijl, verdiep -1 en kan u zich aanmelden bij dhr. Bert Van Meensel.
Vragenronde
Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt is één (1)
Voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Opdrachtgever op uiterlijk maandag 29/08/2016 zal schriftelijk antwoord gegeven worden op maandag 05/09/2016.
Er zal niet meer geantwoord worden op vragen die bij de Opdrachtgever zijn toegekomen op maandag 29/08/2016.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/06/2016