AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel Directie Asset Management Area NW
Koningin Maria-Hendrikaplein 2, BE-9000 Gent
Contact: Hoste Doris Germaine
Tél: +32 92412344 Fax: +32 92412537 E-mail: doris.hoste@infrabel.be
Adresse(s) internet: www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=240054
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
57/54/3/16/047 vernieuwen vloeren eerste verdieping LCI-antennes te Dendermonde, Gentbrugge en Sint-Niklaas
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Travaux.
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
de werken omvatten onder andere afbraakwerken, vloerwerken en alle werken nodig teneinde een proper en functioneel afgewerkt geheel te realiseren.
II.1.8. Division en lots: Non.
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
zijn verplicht toe te voegen aan de offerte:alle documenten vermeld onder artikel 80 van het bestek. Een voorafgaandelijk plaatsbezoek is verplicht
III.2.2. Capacité économique et financière:
een RSZ-attest overeenkomstig art.67 van het KB plaatsing van 16.07.2012 en een geldig fiscaal attest in het kader van overheidsopdrachten overeenkomstig art.68 van het KB plaatsing van 16.07.2012, afgeleverd door de Algemene Administratie Inning en Invorderingen, NOGA-Toren A, 17e verdieping Koning Albert II-laan 33 bus 43 te 1030 Schaarbeek tel.02/575 80 80, e-mail: telemarc@minfin.fed.be, max. 15 dagen voor de uiterste datum van indiening van de offertes
III.2.3. Capacité technique:
Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D10
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Ouverte.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Prix le plus bas.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 12/08/2016-12:00
Documents payants: Non.
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
17/08/2016-11:00
IV.3.7. Modalités d'ouverture des offres:Date:
17/08/2016-11:00
Lieu: Infrabel K.M. Hendrikaplein 2 9000 Gent
Personnes autorisées à assister à l'ouverture des offres: open aanbesteding
De opdrachtdocumenten (bestek en bijlagen) zijn gratis te downloaden op: https://enot.publicprocurement.be. Wij raden u ten stelligste aan om u te registreren, op die manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht bij eventuele addenda, verbeteringsberichten, aanvullende informatie, enz.
De uitvoeringstermijn van de werken bedraagt 40 werkdagen. De digitale opmetingsstaat kan op aanvraag bekomen worden bij: doris.hoste@infrabel.be
De opening van de inschrijvingen vindt plaats op woensdag xx/xx/xx om 11 uur. De verbintenistermijn bedraagt 150 kalenderdagen.
Door zich kandidaat te stellen en/of door in te schrijven op de huidige opdracht, erkennen de kandidaten en inschrijvers dat zij kennis hebben genomen van de gedragscode voor de leveranciers en aannemers van Infrabel en verbinden zij zich ertoe om de bepalingen ervan na te leven. Deze gedragscode kan geraadpleegd en gedownload worden op de site www.infrabel.be onder de rubriek "Leveranciers en aannemers".
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:24/06/2016