AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Blankenberge
J.F. Kennedyplein 1, BE-8370 Blankenberge
Contact: De heer Dirk Dewulf
Tel: +32 50636704 Fax: +32 50636404 E-mail: bodi@blankenberge.be
Internet adres(sen): www.blankenberge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Schaatspiste kerstperiode 2016, 2017, 2018, 2019 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: KONING LEOPOLD III PLEIN, 8370 Blankenberge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht heeft tot doel het leveren en plaatsen van een complete uitbatingsklare overdekte schaatspiste van ongeveer 300 m², inclusief stroomvoorziening (generator), schaatsverhuur en bijkomende accomodatie (muziekinstallatie,.), voor de kerstperioden 2016,2017,2018,2019.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Ingeval met meerdere aannemers wordt gewerkt, de opgave van de naam en respectievelijke erkenningen van de aannemers alsook de documenten waaruit blijkt dat de veiligheidscoördinator voldoet aan de wettelijke bepalingen om zijn taken in te vullen (zowel attesten qua opleiding, bijscholing, ervaring, verzekering als eventuele certificatie);
Een attest dat de inschrijver of zijn aangestelde afdoende verzekerd is voor de uitvoering van de opdracht;
Juridische situatie van de inschrijver:
Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
o niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
o geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijk akkoord aanhangig is tegen hem;
o niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Bankverklaring toe te voegen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar. De contactgegevens ter verificatie dienen bijgevoegd.
De lijst dient te bestaan uit minstens 3.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/7/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
bestek is gratis te verkrijgen via http://cloud.39.eu/Downloads/1/305/BM/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/7/2016 - 10:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/6/2016