AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: De Ganck Bart Chris
Tel: +32 92400359 Fax: +32 92400353 E-mail: Bart.Deganck@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=240130
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor het leveren van verticale signalisatie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: werkingsgebied van FARYS|TMVW
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor het leveren van verticale signalisatie
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 209000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver mag zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden volgens art. 61 van het KB van 15 juli 2011betreffende plaatsing overheidsopdrachten in klassieke sectoren.
Dit dient de inschrijver te staven door de volgende attesten toe te voegen aan zijn offerte:
- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte;
- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver (indien inschrijving van rechtspersoon)
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
referenties
Dit dient de inschrijver te staven door de volgende stukken te voegen bij zijn offerte:
- minstens 2 relevante referenties voor het leveren van signalisatie binnen de laatste 3 jaar, elk met een minimumwaarde van ? 30 000 per jaar of per raamovereenkomst.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De kandidaat-inschrijver toont zijn technische bekwaamheid aan door het voorleggen van minstens 2 referenties met tevredenheidsattesten voor het leveren van relevante signalisatie binnen de laatste drie jaar, elk met een minimumwaarde van ? 30 000 per jaar of per raamovereenkomst. De ondertekende attesten dienen verplichtend volgende zaken te vermelden:
- identificatie van de opdrachtgever;
- naam en functie van de verantwoordelijke (van de opdrachtgever);
- aard van de levering;
- opdrachtbedrag;
- plaats en datum van levering
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/07/2016 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 15.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Na overschrijving t.a.v. FARYS|TMVW, IBAN BE07 0910 0070 2166, BIC GKCCBEBB met als vermelding: AD-ALL-16-10-03 16-007.
Gelieve tevens het volgende te mailen naar aankoop@farys.be:
- het mailadres waarnaartoe de digitale versie van het
bestek (met bijlagen) kan worden gestuurd.
- contactgegevens van de aanvrager.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/07/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure, gelieve u te wenden tot dhr. Bart De Ganck, (Bart.Deganck@farys.be, 09 240 03 59) of dhr. Michiel Seeuws, (Michiel.Seeuws@farys.be, 09 240 03 52).
Eventuele vragen die gedurende deze procedure ontstaan, dienen schriftelijk te worden gesteld aan Divisie Aankoop, via mail naar aankoop@farys.be.
Er wordt een vrijblijvende informatievergadering georganiseerd waarop de vooropgestelde werkwijze en modaliteiten m.b.t. deze opdracht worden toegelicht. Deze infosessie vindt plaats in onze kantoren te 9000 Gent, Stropstraat 1, concreet op dinsdag 5 juli 2016 om 15u00.
Indien u wenst deel te nemen aan deze infosessie, dan vernemen wij dit graag.
Gelieve ons dan per kerende uw aanwezigheid (en het aantal deelnemers) te bevestigen uiterlijk op maandag 4 juli 2016 door te mailen naar aankoop@farys.be en relevante contactgegevens te bezorgen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/06/2016