AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Hantson Dorine
Tel: +32 92425759 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=239954
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-1740-16-004: Aanstellen van een aannemer voor de totaalrenovatie van het sportcomplex gelegen aan de P. Van Cauwelaertstraat 40 te Ternat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ternat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De gemeente Ternat wenst haar huidig sportcomplex (bouwjaar 1974), gelegen aan de P. Van Cauwelaertstraat 40, 1740 Ternat, te onderwerpen aan een totaalrenovatie, inclusief energiebesparende maatregelen.
Algemeen kan gesteld worden dat het gebouw, bestaande uit een zwembad en sporthal, dient aangepast aan de huidige normen waaraan een overdekt sportcomplex moet voldoen, met het oog op het garanderen van de bedrijfszekerheid gedurende de komende 30 jaar.
De continuïteit van de werking van het jeugdhuis en de voetbalaccomodatie, beide op dezelfde site gelegen, dient ten allen tijde gegarandeerd te worden (o.a. aansluiting nutsvoorzieningen, afsluiten van de werfzone voor het sportcomplex,..)
Het project omvat onder meer:
- werken die noodzakelijk zijn om te voldoen aan de vigerende reglementeringen;
- het in orde stellen van de buitenschil (incl. de renovatie van de daken, het vernieuwen van de gevelbekleding, het buitenschrijnwerk.);
- het aanpassen van de indeling van het sportcomplex (diverse functies worden voorzien op een andere locatie);
- het vernieuwen van de vloeren, het binnenschrijnwerk, de plafonds..
- het gedeeltelijk vernieuwen, optimaliseren en in orde stellen van de technische installaties;
- werken i.k.v. de brandveiligheid.
De timing is een cruciaal gegeven in dit project. De gunning van de opdracht wordt voorzien eind oktober 2016. De werken dienen te starten op maandag 9 januari 2017 en dienen volledig afgerond te zijn tegen uiterlijk maandag 16 april 2018.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Erkenning of erkenningsaanvraag
- Tevredenheidsattesten
- Klasse: 8 (of volgens inschrijvingsbedrag), Categorie: D
- Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (renovatie- of nieuwbouwprojecten, telkens met een minimum aannemingsbedrag van ? 4 000 000,00 (excl. btw), waarbij het gedeelte technieken telkens minstens ? 500 000,00 (excl. btw) omvat) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
Bijkomend dient de inschrijver minstens één tevredenheidsattest bij te voegen van een project, uitgevoerd in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes, dat betrekking heeft op de uitvoering van de renovatie van een zwembad.
Voor de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte:
- Identificatie van de opdrachtgever;
- Naam en functie van de verantwoordelijke (van de opdrachtgever);
- Aard van de werken;
- Aannemingsbedrag;
- Plaats en datum van uitvoering.
OPMERKING
De voorgelegde tevredenheidsattesten dienen betrekking te hebben op projecten die werden uitgevoerd (voorlopige of definitieve oplevering).
De opdrachtgever behoudt zich het recht voor bij de opgegeven lijst van referenties navraag te doen omtrent de kwaliteit van de geleverde werken.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/08/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 15.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Door voorafgaande storting op rekeningnummer IBAN BE07-0910-0070-2166
BIC GKCCBEBB van FARYS|TMVW, met vermelding van bestek nummer AF-1740-16-004 en btw nummer
van de aanvrager.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
23/08/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
23/08/2016 - 10:00
Plaats: FARYS|TMVW, Stropstraat 1 te 9000 Gent
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09/242 57 97) of bij mevr. Dorine Hantson (dorine.hantson@farys.be, tel. 09/242 57 59).
Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Filip Plets, (filip.plets@farys.be, tel. 09/240 02 25 of GSM 0474/ 71 45 53).
OPGELET: De inschrijver is verplicht zich ter plaatse te vergewissen van de bestaande toestand en de
moeilijkheidsgraad van de uitvoering van deze opdracht. Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve
hiervoor contact op te nemen met dhr. Filip Plets, (filip.plets@farys.be, tel. 09/240 02 25 of GSM 0474/ 71 45 53).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/06/2016