AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Aartselaar
Baron van Ertbornstraat 1, BE-2630 Aartselaar
Contact: Mevrouw Kay Hargie
Tel: +32 38701606 Fax: +32 38701616 E-mail: kay.hargie@aartselaar.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Vernieuwen elektriciteitsborden in Cade
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Cade della Faillelaan en Carillolei
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
In de gemeentelijke basisschool Cade (vestiging della Faillelaan & Carillolei) van de gemeente Aartselaar dienen de elektriciteitsborden vernieuwd te worden.
Het betreft :
-5 borden voor Cade Carillolei,
-1 kast (incl. bord) + 10 borden voor Cade della Faillelaan.
De bestaande borden en kasten dienen vervangen te worden. De kasten/borden worden in de mate van mogelijkheid op voorhand geprefabriceerd, zodat de hinder tijdens de omschakeling slechts van korte duur is.
De bestaande plaats en voedingen blijven behouden. De aan te brengen onderdelen en bekabeling in de verdeelkasten zijn inbegrepen in de prijs. Alle kasten/borden moeten afsluitbaar zijn, met een universele sleutel.
Aanvullende eisen:
In de basisschool Cade della Faillelaan moet ook de staande kast in de kelder vernieuwd worden. De aannemer geeft hiervoor een totaalprijs (bord+kast) op.
De aan te passen borden moeten voldoen aan de huidige normering, wetgeving, ARAB en AREI.
De opdracht omvat:
1. Demontage bestaande kasten/borden.
2. Plaatsing, aansluiting en inbedrijfstelling nieuw verdeelbord en eventuele kast.
3. Afleveren documenten: AS-BUILT DOSSIER (digitaal en afgedrukt in 2 exemplaren)
a. Nagekeken ééndraadsschema (in overeenstemming met werkelijkheid) en grondplannen.
b. risico-analyse volgens KB 04/12/2012.
c. bepaling uitwendige invloedsfactoren.
d. gunstig keuringsverslag door een erkend keuringsmechanisme.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 80
Criterium 2: Startperiode van de werken, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 1/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/8/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
02/08/2016
Plaatsbezoek via afspraak, te maken via 03/870 84 76.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/6/2016