AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
A.V. ALGEMEEN STEDELIJK ZIEKENHUIS
Merestraat 80, BE-9300 Aalst
Contact: De heer Joris Nissens
Tel: +32 53764871 Fax: +32 53764894 E-mail: joris.nissens@asz.be
Internet adres(sen): http://www.asz.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor de aanneming van werken voor het uitvoeren van elastische vloerbekleding voor het Algemeen Stedelijk Ziekenhuis, campussen Aalst, Geraardsbergen en Wetteren.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: A.V. ALGEMEEN STEDELIJK ZIEKENHUIS, Merestraat 80 te 9300 Aalst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanneming omvat het uitvoeren van werken m.b.t. elastische vloerbekleding ter opfrissing van verpleegafdelingen (lokalen, gangen, e.d.m. . ) in de gebouwen van het Algemeen Stedelijk Ziekenhuis, 3 campussen:
- campus Aalst, Merestraat 80, 9300 Aalst
- campus Geraardsbergen, Gasthuisstraat 4, 9500 Geraardsbergen
- campus Wetteren, Wegvoeringstraat 73, 9230 Wetteren
Het betreft alvast volgende verdiepingen van campus Aalst:
- 6de verdieping: 704m² (610lm plint)
- 5de verdieping: 1408m² (1220lm plint)
- 3de verdieping: 1222m² (1068lm plint)
- 1ste verdieping: 704m² (610lm plint)
TOTALE OPPERVLAKTE: 4038m²
Dit zijn de oppervlaktes die vandaag bekend zijn en die nog moeten uitgevoerd worden. Deze kunnen nog uitgebreid worden met projecten op campus Geraardsbergen en campus Wetteren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Het offerteformulier moet vergezeld zijn van volgende stukken:
- een attest van de RSZ;
- een attest van fiscale verplichtingen;
- een uittreksel uit het strafregister.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Financiële en Economische draagkracht van de inschrijver - vereiste bewijsstukken (selectiecriteria)
Artikel 67 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011
Teneinde de financiële en economische draagkracht van de dienstverlener te kunnen nagaan dienen volgende bescheiden bij de offerte gevoegd:
- een passende bankverklaring (cfr. bijlage).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten (prestaties) die gedurende de afgelopen vijf jaar werden verricht, met vermelding van de omvang (bedrag), de periode van de dienstverlening en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
Minstens 3 referenties moeten worden gestaafd.
* Een geldig ISO 9001 (versie 2008) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
De inschrijver voegt op straffe van nietigheid van zijn inschrijving een verklaring toe van zijn (inter)bedrijfsgeneeskundige dienst met betrekking tot het feit dat de vermelde personeelsleden wel degelijk zijn ingeschreven onder het beroepsrisico van bevloeringswerken. Het bestuur oordeelt dat de inschrijver gezien de omvang van de werken, op het ogenblik van zijn inschrijving alsook tijdens de uitvoering van de werken moet kunnen beschikken over een vaste ploeg.
Indien de inschrijver wenst te werken met een onderaannemer, zal deze onderaannemer ook 3 tevredenheidsattesten van andere zorginstellingen moeten kunnen voorleggen. Deze vermeldt de juiste benaming van de opdrachtgever, het telefoonnummer van het technisch diensthoofd die van de uitvoering van deze werken op de hoogte is, de datum van uitvoering van deze werken (minder dan 5 jaar) en de omvang en de aard van de uitgevoerde bevloeringswerken.
Tevens dient een verklaring toegevoegd waaruit blijkt dat het personeel van de onderaanneming over voldoende kwaliteiten beschikt (bv. aantal jaren ervaring, welke projecten, .).
Onbekwaamheden van het personeel zullen niet vergoed worden.
Vereiste erkenning: D25 (Muur- en vloerbekledingen met uitzondering van marmer-, parket- en tegelwerk), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Financieel criterium, Weging: 50
Criterium 2: Technische waarde van de voorgestelde materialen, Weging: 20
Criterium 3: Kwaliteitsgarantie, Weging: 15
Criterium 4: Projectteam en leiding der werken, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/7/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
1/8/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
1/8/2016 - 11:00
Plaats: Raadzaal, Poliklinisch Centrum Dr. Rimbaut, 2° verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Technische Dienst
De heer Pascal De Ras
Merestraat 80
9300 Aalst
Telefoon: 054/76 48 70
Fax: 053/76 48 93
E-mail: pascal.deras@asz.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/6/2016