AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Katholiek Basisonderwijs Boekt
Reitveld 7, BE-3550 Heusden-Zolder
Contact: Claes Maria Christine
Tel: +32 536964 E-mail: m.claes@f2a.be
Internet adres(sen): www.basisschoolboekt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
bouw turnhal met eetzaal; afdak; uitrusting turnhal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: reitveld 7 en 17
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
bouw turnhal en eetzaal; bouw afdak; uitrusting turnhal
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: turnhal en eetzaal
Korte beschrijving:
bouw turnhal en eetzaal
Hoeveelheid of omvang: zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 800000.00 en 1000000.00 EUR .
Perceel 2: afdak
Korte beschrijving:
bouw afdak op speelplaats lagere school
Hoeveelheid of omvang: zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 50000.00 en 70000.00 EUR .
Perceel 3: uitrusting
Korte beschrijving:
eerste uitrusting turnhal
Hoeveelheid of omvang: zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 65000.00 en 85000.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
zie bestek
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 1000000.00 en 1200000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan, bewijs van handteken bevoegdheid, lijst onderaannemers
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
origineel attest RSZ, bewijs sociale en fiscale verplichtingen
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
erkenning, VGP
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/09/2016 - 13:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 280.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: rekeningnummer BE28 7755 9216 5520 of cash- 280 voor perceel 1 /115 euro voor perceel 2 + 3
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
03/10/2016 - 13:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
03/10/2016 - 13:30
Plaats: burelen, reitveld 7 in 3550 Heusden-Zolder
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
drie percelen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/06/2016