Provincie Oost-vlaanderen
RAAMCONTRACT voor het uitvoeren van reinigingswerken, inspectie en beperkte herstellingswerken betreffende dakgoten en regenafvoeren, op afroep en via afzonderlijke deelopdrachten aan het volledige patrimonium en de paraprovinciale instellingen.
KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Oost-Vlaanderen
Gouvernementstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Mevrouw Sabine Sempels
Tel: +32 92677940 Fax: +32 92677999 E-mail: sabine.sempels@oost-vlaanderen.be
Internet adres(sen):
www.oost-vlaanderen.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RAAMCONTRACT voor het uitvoeren van reinigingswerken, inspectie en beperkte herstellingswerken betreffende dakgoten en regenafvoeren, op afroep en via afzonderlijke deelopdrachten aan het volledige patrimonium en de paraprovinciale instellingen
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Meer specifiek worden volgende werkzaamheden bedoeld :
- reinigen en ontruimen van dakgoten; hanggoten, blokgoten, bakgoten, kilgoten, schampgoten, zakgoten, zalingen, verholen goten en andere gootconstructies ;
- reinigen en ontruimen van afvoerpijpen, vergaarbakken, spuwers, dakkolken, bol-en draadroosters, zon- en sneeuwroosters ;
- inspectie en rapportering van schadeverschijnselen ;
- plaatselijk acuut herstel van schade en -oorzaken.
De reiniging en inspectie dient 2 x per jaar uitgevoerd te worden, in de maanden maart en november. Het bestuur behoudt zich het recht om van deze regel af te wijken, in min of meer op afroep waarbij de opdracht dient aan te vangen binnen de 14 kalenderdagen.
De looptijd van dit raamcontract bedraagt 12 maanden en is jaarlijks verlengbaar voor een maximale looptijd van 4 jaar. Jaarlijks is een evaluatie waarbij bilateraal wordt beslist het raamcontract voor terug 12 maanden te verlengen.
Per deelopdracht wordt een afzonderlijke betekening gegeven, waarbij aard en omvang van de werken, aanvangsdatum en uitvoeringstermijn worden opgegeven. Een eigen pv van vaststelling voor aanvaarding van de werken van de deelopdracht zal worden opgemaakt, conform de bepalingen van dit bestek.
Het bedrag dat op jaarbasis gegund wordt bij afzonderlijke deelopdrachten per perceel, voor het uitvoeren van reinigingswerken, inspectie en beperkte herstellingswerken betreffende dakwaterafvoeren, wordt in zijn totaliteit geraamd op 140.000,00 EUR/jaar (excl. btw).
Het bedrag per deelopdracht varieert tussen de 500,00 EUR en 5.000,00 EUR, doch kan zowel naar boven als naar beneden afwijken, afhankelijk van de grootte, omvang of complexiteit van de opdracht.
Er kan echter geen minimumbedrag noch een minimum aantal deelopdrachten gegarandeerd worden. Deze raming is dus louter indicatief.
Het opdrachtgevend bestuur houdt zich het recht voor om de opdracht voor één, voor enkele of voor alle percelen toe te wijzen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4. OVERIGE NADERE INLICHTINGEN:
III.2.3) Vakbekwaamheid
Vereiste erkenning
D8, D12 en/of D22, klasse 2
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/6/2016