Israëlitische Gemeente Van Antwerpen

Synagoge Shomré Hadas: restauratiefase 2: perceel 2: restauratie van het exterieur.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Israëlitische Gemeente van Antwerpen
Terliststraat 35, BE-2018 Antwerpen
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=240258
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Synagoge Shomré Hadas: restauratiefase 2: perceel 2: restauratie van het exterieur
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Synagoge Shomré Hadas: restauratiefase 2: perceel 2: restauratie van het exterieur
Herstellingen aan en reinigen van gevels (baksteen en natuursteen), herstellingen aan daken (koperbekleding, loden aansluitingen, timmerwerk,.), herstel buitenschrijnwerk, herstel van glas-in-loodramen en plaatsen van voorzetbeglazing, herstellingen aan glazen koepels, schilderwerken, bliksemafleidingsinstallatie,.
Fase 1 (dringende werken) en fase 2, perceel 1 (stabiliteitsherstel) worden gelijktijdig aanbesteed.
Wanneer de werken van fase 2 ver genoeg gevorderd zijn, zal fase 3 (restauratie van het interieur incl. technieken)
eveneens aanbesteed worden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie admin. bepalingen in het bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie admin. bepalingen in het bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie admin. bepalingen in het bestek.
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: D24, D23
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/08/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/08/2016 - 12:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/08/2016 - 12:00
Plaats: Terliststraat 35, 2018 Antwerpen
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen:
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn bedraagt 240 werkdagen.
De opdrachtdocumenten kunnen digitaal opgevraagd worden bij Steenmeijer Architecten: info@steenmeijer.be
Opgelet: Tijdens het bouwverlof (vanaf 11/07 t.e.m. 1 augustus) is het architectenkantoor gesloten. Tijdens deze
periode zullen er geen documenten bezorgd worden, alsook geen plaatsbezoeken mogelijk zijn.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/06/2016

Annonces similaires du BDA :