Az Groeninge

AZ Groeninge, stap 2 - medische uitrusting: uitbreiding bestaande CSA.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ Groeninge
President Kennedylaan 4, BE-8500 Kortrijk
Contact: directie
Jo Dendauw
Tel: +32 56636004 E-mail: jo.dendauw@azgroeninge.be
Internet adres(sen): www.azgroeninge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AZ Groeninge, stap 2 - medische uitrusting: uitbreiding bestaande CSA
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Kortrijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Medische uitrusting - Uitbreiding bestaande CSA
 Perceel Was- en desinfectietoestellen
 Perceel Ontvangsteiland + sterilisatie stomato
 Perceel Transportband
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Was- en desinfectietoestellen
Korte beschrijving:
leveren en plaatsen van was- en desinfectietoestellen voor de centrale sterilisatie
Perceel 2: Ontvangsteiland + sterilisatie stomato
Korte beschrijving:
leveren en plaatsen van Ontvangsteiland + sterilisatie stomato voor de centrale sterilisatie
Perceel 3: Transportband
Korte beschrijving:
leveren en plaatsen van transportband voor de centrale sterilisatie
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Om de aanbestedende overheid toe te laten na te gaan dat de inschrijver voldoet aan art. 61 §1 en 2 van het KB van 15/7/2011, zal de inschrijver volgende documenten bij zijn offerte voegen:
 Sociale zekerheid (voorlaatste kwartaal voor datum offerte)
 Faillissement (maximum 6 maanden oud)
 uittreksel uit het strafregister vennootschap (maximum 6 maanden oud)
 fiscale verplichtingen (aan te vragen via telemarc@minfin.fed.be)
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
 Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's
 verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht uitmaakt over de laatste 3 beschikbare boekjaren
Minimale omzet per jaar boekjaar: 100.000 EUR
III.2.3. Vakbekwaamheid:
 lijst van leveringen van de laatste drie jaar, die overeenstemmen met het voorwerp en de grootte van deze opdracht, met attesten van goede uitvoering voor de vijf belangrijkste leveringen. Deze attesten vermelden het bedrag en de aard van de levering die overeenstemt met het voorwerp van de offerte, de plaats van uitvoering en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Er wordt aangegeven of de leveringen regelmatig tot een goed einde zijn gebracht en volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd.
 certificaten van conformiteit met specificaties of normen, uitgereikt door als bevoegd erkende of geaccrediteerde instituten of diensten voor kwaliteitscontrole.
Deze gegevens dienen betrekking te hebben op het perceel waarvoor een offerte wordt ingediend.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/08/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: zijn te koop mits voorafgaande betaling van 121,00 EUR (21 % btw inbegrepen)
en mits vermelding van btw-nummer en ref.(elektronische versie, per e-mail of op CD-rom volgens bestandsgrootte) op rekening KBC BE10 4747 1034 7104 van INGENIUM NV
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/08/2016
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 18/08/2016
Plaats: AZ Groeninge, President Kennedylaan, 8500 Kortrijk - Notenhof
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek is vereist
Contact : Kurt Duvillier AZG 056 / 63 52 05
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/06/2016

Annonces similaires du BDA :