AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Heist-op-den-Berg
Kerkplein 17, BE-2220 Heist-op-den-Berg
Contact: Versteeven Kim
Tel: +31 15560956 Fax: +31 15560959 E-mail: kim.versteeven@da.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=240150
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Fietspad Lostraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderstaande punten zullen minstens moeten worden uitgevoerd:
- het uitvoeren van voorbereidende werken en grondwerken;
- opbraak bestaande verhardingen en lijnvormige elementen;
- affrezen van asfaltverhardingen;
- het aanleggen van funderingen;
- het aanleggen van verhardingen in asfalt;
- plaatsen en aansluiten van straatkolken;
- het uitvoeren van allerhande werken;
- het inbuizen van bestaande baangrachten;
- aanplanten van hagen;
- groenonderhoud gedurende 3 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: één perceel.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1:
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/08/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 435.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten zullen kosteloos digitaal ter beschikking gesteld worden.
Op eenvoudig verzoek via het mailadres kim.versteeven@da.be kan er een link bekomen worden om het volledige aanbestedingsdossier on-line te raadplegen.
De aanbestedingsdocumenten zijn te verkrijgen na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnr. BNP Fortis 293-0459899-77 van D+A Consult, Meiboom 26, 1500 Halle , T 02 | 363.89.10 , met vermelding van het besteknummer en het BTW-nr. voor de prijs van 435 EUR (incl. 6% BTW).
De verzending gebeurt zodra uw betaling werd ontvangen. Een factuur wordt nagestuurd met de vermelding "voldaan".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
03/08/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
03/08/2016 - 10:00
Plaats: Gemeentebestuur Heist-op-den-Berg, raadzaal, Kerkplein 15 - 2220 Heist-op-den-Berg
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/06/2016