AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
NV De Scheepvaart
Havenstraat 44, BE-3500 Hasselt
Contact: Stevaert Bart Miel
Tel: +32 11298518 Fax: +32 11221277 E-mail: b.stevaert@descheepvaart.be
Internet adres(sen): www.descheepvaart.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Opmeting, ontwerp en plaatsing van infrastructuur ter hoogte van peilmeetposten langs de kanalen in beheer van nv de Scheepvaart - Bestek nr. FAC-W-PMN-16-55
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht van het bestek 'Opmeting, ontwerp en plaatsing van infrastructuur ter hoogte van peilmeetposten langs de kanalen in beheer van nv de Scheepvaart' omvat het uitvoeren van werken van burgerlijke bouwkunde ter modernisering van de peilmeetlocaties zoals die verspreid staan langs deze kanalen. De nadruk ligt dus op de oprichting van nieuwe infrastructuur, met daaraan gekoppeld verschillende meetinstrumenten, ter modernisering van het bestaande meetnet.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Art. 61 Uitsluitingsgronden
De tekst van artikel 61, §4 van het standaardbestek wordt integraal vervangen door onderstaande tekst:
§4 Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 61.
Volgende documenten moeten aan de offerte toegevoegd worden:
voor alle inschrijvers: een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke instantie of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat de betrokkene niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf bedoeld in artikel 61, §1 en §2 KB Plaatsing;
voor de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;
en bijkomend voor de buitenlandse inschrijvers :
o een origineel attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het land waar hij gevestigd is en waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomst artikel 62, §2 KB Plaatsing;
o een getuigschrift van niet-faillissement uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het betrokken land;
o een attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie waaruit blijkt dat de betrokkene in orde is met de betaling van zijn belastingen (directe belastingen en btw).
De attesten zijn niet ouder dan drie maanden te rekenen vanaf de datum van de opening van de offertes.
Art. 64 Toegangsverbod
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van belangenvermenging zoals bedoeld in dit artikel te bevinden.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van opdrachtnemer van werken, tonen de inschrijvers hun financiële en economische draagkracht aan door het volgende document: passende bankverklaring.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/07/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 7.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten zijn te bekomen:
op papier:
- tegen betaling aan kas (contant of via bancontact) of op zicht van een duplicaat van het betalingsbewijs bij mevr. Liesbeth Lesuisse, nv De Scheepvaart, Havenstraat 44 te 3500 Hasselt (tel. 011/29 84 54);
- per post, na overschrijving op rekening nr. BE70 3751 1171 9225 van nv De Scheepvaart, Havenstraat 44 te 3500 Hasselt, met vermelding
"Bestek nr. FAC-W-PMN-16-55 en uw BTW-nummer";
digitaal: via de website http://bestek.descheepvaart.be. (Prijs van de digitale documenten: 3,00 EUR)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
08/07/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voorliggende opdracht heeft een uitvoeringstermijn van 100 werkdagen, te rekenen vanaf de datum vermeld in de toewijzingsbrief.
De indiening van de offerte dient elektronisch
via de e-tendering website te gebeuren
(https://eten.publicprocurement.be)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/06/2016