Ocmw Hoogstraten

DBM-opdracht: Bouw, renovatie en onderhoud van assistentiewoningen met multifunctioneel gelijkvloers 'OLV der 7 weeën'.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Hoogstraten
Jaak Aertslaan 7, BE-2320 Hoogstraten
Contact: Jan Kenis
Tel: +32 33401600 Fax: +32 33401603 E-mail: jan.kenis@ocmwhoogstraten.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=240057
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
DBM-opdracht: Bouw, renovatie en onderhoud van assistentiewoningen met multifunctioneel gelijkvloers 'OLV der 7 weeën'
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 2320 Hoogstraten
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren opdracht betreft de bouw van een assistentiewoningcomplex met ongeveer 35 AW en enkele gemeenschappelijke ruimtes. Op het gelijkvloers worden dienstverlenende functies voorzien. Het is aan de kandidaat om te kiezen voor gedeeltelijke renovatie met nieuwbouw of voor sloop en volledige nieuwbouw. Ook het onderhoud wordt voorzien in het dossier.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 85000000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: 8, Categorie: D1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/08/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/08/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/06/2016

Annonces similaires du BDA :