Tmvw Servicelijnen

Raamovereenkomst voor het aanstellen van een leverancier voor de huur, reiniging en periodieke omwisseling van vloermatten op diverse locaties in België. .


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: De bont Christophe
Tel: +32 92410614 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=239909
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor het aanstellen van een leverancier voor de huur, reiniging en periodieke omwisseling van vloermatten op diverse locaties in België.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
FARYS|TMVW beoogt een raamovereenkomst af te sluiten met een leverancier voor de huur, reiniging en periodieke omwisseling van vloermatten op diverse locaties in België. Naast FARYS|TMVW zelf hebben ook haar partners de mogelijkheid, doch niet de verplichting, om op deze overeenkomst in te tekenen.
De levering en bijhorende dienstverlening omvat minimaal onderstaande:
 het op basis van een vooraf vastgelegde planning ophalen van de vuile vloermatten en het op dezelfde plaats leveren van een gereinigde en gedroogde vloermat. Het is hierbij absoluut noodzakelijk dat de propere mat identiek (type stof, dikte, kleur.) is aan de vuile mat die wordt opgehaald;
 het vervoer van de vloermatten. De vloermatten die tijdens het transport worden gecontamineerd door vuile vloermatten en/of sanitaire benodigdheden zullen bij levering worden afgekeurd;
 de opslag van de vloermatten;
 het reinigen en drogen van de vuile vloermatten;
 voor grotere sites met minimaal vijf vloermatten wordt door de leverancier een inventaris opgemaakt van de exacte ligging van de matten, zodat deze probleemloos omgewisseld kunnen worden (ook als een andere service agent wordt ingezet);
 via een vooraf vastgelegde ophaalfrequentie wordt de continuïteit van propere vloermatten verzekerd;
 na elke servicebeurt dient een door de opdrachtgever ondertekende leveringsbon als bewijs voor het uitvoeren van de prestaties te worden geleverd;
 er is geen minimumafname. De inschrijver verbindt zich ertoe om sites waar slechts één vloermat ligt van dezelfde service te voorzien als sites met meerdere vloermatten;
 het uit circulatie halen en kosteloos vervangen van beschadigde vloermatten;
 op vraag van de opdrachtgever gaat de leverancier ter plekke om advies te geven over hoeveel en welk type vloermatten er geplaatst kunnen worden om zoveel mogelijk vuil en/of vocht tegen te houden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zoals bepaald in art. 61 van het KB van 15 juli 2011. Voor meer informatie: zie opdrachtdocumenten
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver:
 een referentielijst van gelijkaardige opdrachten, uitgevoerd gedurende de laatste drie jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes, voorleggen. Minimaal drie van deze referenties dienen gestaafd te worden met een tevredenheidsattest (zie bijlage 2 van de opdrachtdocumenten), ondertekend door de leidend ambtenaar van het opdrachtgevend bestuur, waaruit blijkt dat de levering werd uitgevoerd tot tevredenheid van dat opdrachtgevend bestuur.
 bewijzen dat zijn organisatie functioneert volgens geijkte processen en structuren met als doel klachtenopvolging, kwaliteitsbewaking en service management. Hiertoe legt de inschrijver een certificaat van een kwaliteitsmanagementsysteem zoals ISO 9001 (of gelijkwaardig) voor. De inschrijver dient dit attest gedurende de volledige looptijd van de raamovereenkomst op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid te kunnen voorleggen.
 bewijzen dat zijn organisatie inspanningen doet om het milieu tijdens de werkzaamheden zo min mogelijk te belasten milieuvriendelijk mogelijk te houden. Hiertoe legt de inschrijver een certificaat van een milieumanagementsysteem zoals ISO 14001 (of gelijkwaardig) voor. De inschrijver dient dit attest gedurende de volledige looptijd van de raamovereenkomst op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid te kunnen voorleggen.
Voor meer informatie: zie opdrachtdocumenten
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/07/2016 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/07/2016 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De opdrachtdocumenten met betrekking tot deze procedure kunnen op eenvoudig verzoek bekomen worden, via mail op aankoop@farys.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/06/2016

Annonces similaires du BDA :