Tmvw Servicelijnen

AD-ALL-15-10-91 Raamovereenkomst voor de levering en het periodiek onderhoud van interventiemiddelen voor brandbestrijding.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Loyson Lieslot
Tel: +32 92410650 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=240020
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AD-ALL-15-10-91 Raamovereenkomst voor de levering en het periodiek onderhoud van interventiemiddelen voor brandbestrijding
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor de levering en het periodiek onderhoud van internventiemiddelen voor brandbestrijding
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
conform de bepalingen aangaande het toegangsrecht zoals bepaald in het KB van 15 juli 2011
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- bankverklaring
- verzekeringsattest
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- ISO 9001 certificaat of gelijkwaardig
- Apragaz cerficaat voor het onderhoud van brandblusapparaten volgens NBN S 21-050 schaal I
- verklaring aangaande inzetbaarheid van gekwalificeerd personeel en middelen
- minstens 1 referentie en tevredenheidsattest
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/08/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 10.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Overschrijving op rekening BE07 0910 0070 2166, t.v.v. TMVW cvba, met als vermelding: AD-ALL-15-10-91.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/08/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 18/08/2016 - 11:00
Plaats: Stropstraat 1, te 9000 Gent
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: .
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/06/2016

Annonces similaires du BDA :