AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Leuven
Professor Van Overstraetenplein 1, BE-3000 Leuven
Contact: De heer Yves Vermaelen
Tel: +32 16272540 Fax: +32 16272955 E-mail: bestekken@leuven.be
Internet adres(sen): www.leuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren en plaatsen feestverlichting 2016 - 2017
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: stad Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren en plaatsen van feestverlichting in de eindejaarsperiode 2016 - 2017, meer bepaald:
- over straten
- in bomen
- aan gevels en verlichtingspalen
Het geheel van de opdracht wordt gegund aan één firma.
De opdracht kan driemaal voor telkens een jaar worden verlengd (via onderhandelingsprocedure, wet 15 juni 2006, artikel 26, § 1, 2° b.)
Deze mogelijke verlengingen gaan dus over de periodes:
2017 - 2018
2018 - 2019
2019 - 2020.
Alle verlichting moet JAARLIJKS worden opgehangen en terug worden verwijderd.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
laatste 3 boekjaren
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten (OOK QUA OMVANG / BEDRAG) die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
3 referenties
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: artistieke, esthetische en functionele kenmerken van de voorgestelde verlichting., Weging: 50
Criterium 3: plan van aanpak klantenservice en technische bijstand, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/6/2016 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
AANVRAAG AANBESTEDINGSDOCUMENTEN (gratis):
DE AANBESTEDINGSDOCUMENTEN ZIJN KOSTELOOS TE VERKRIJGEN MITS EEN EMAIL NAAR: bestekken@leuven.be MET DUIDELIJKE VERMELDING: aanvraag bestek feestverlichting. HET BESTEK WORDT DAN PER EMAIL OPGESTUURD (IN PDF-FORMAAT) OF VIA EEN LINK. BIJ PROBLEMEN MET VOORMELD EMAILADRES: TELEFOON 016 27 25 40.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
2/8/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
2/8/2016 - 11:00
Plaats: Stadskantoor, Professor Van Overstraetenplein 1, 3000 Leuven
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
29/06/2016 om 10.00
VERPLICHT PLAATSBEZOEK / RONDGANG:
Het plaatsbezoek is verplicht bij te wonen. Het bewijs van plaatsbezoek moet bij de offerte gevoegd worden. De kandidaat-inschrijvers moeten een verzoek sturen voor een uitnodiging tot dit plaatsbezoek. Zij vermelden hun contactgegevens en de namen van de personen die aanwezig zullen zijn (max. 2 personen).
Het verzoek gebeurt uiterlijk 28 juni 2016 elektronisch aan bart.vanderhoeven@leuven.be. Per kerende zal een mail als ontvangstbewijs worden bezorgd.
Het plaatsbezoek is vastgesteld op 29 juni 2016, vanaf 10:00 uur en duurt vermoedelijk 2 dagdelen. Voor het plaatsbezoek wordt er verzameld in de gebouwen van data- en facilitair beheer - logistiek, Kolonel Begaultlaan 45 te 3012 Leuven. Parkeermogelijkheid is voorzien.
PRESENTATIE
De inschrijver zal zijn voorstel komen presenteren.
Deze presentatie zal plaats hebben op 4 augustus 2016.
Het uur van de presentatie wordt per email op 3 augustus 2016 meegedeeld.
Elke inschrijver heeft maximaal 30 minuten om zijn voorstel te presenteren; daarna zijn er nog 15 minuten voorzien voor vragen en antwoorden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/6/2016