AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Asset Management
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Directie Asset Management
Dhr. Bart Van Eygen
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
A5199002 - Renovatie collector en toezichtputten Vijverstraat te Vrasene
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vrasene
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
A5199002 - Renovatie collector en toezichtputten Vijverstraat te Vrasene
- Renovatie van collector diameter 600mm beton d.m.v. koustechniek
- Instandhouding waterafvoer
- Uitsnijden eventuele huisaansluitingen
- Installeren verkeerssignalisatie tijdens de werken
- Uitvoeren van camera inspectie voor en na uitvoering
- Nemen van proefstalen liners en testen laten uitvoeren
- Renoveren toezichtputten
- Trekproeven uitvoeren op coating in gerenoveerde
- Overpompen rioolwater naar andere collectoren
- Tijdelijk afsluiten collectoren
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C/C1 of E1, klasse 2.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/07/2016 - 08:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
08/07/2016 - 08:45
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn :
- Indienen planning en technische fiches, studie: 7 kalenderdagen na datum toewijzing
- Aanvang met de werken op het terrein: 28 kalenderdagen na datum toewijzing
- Duur van de werken op het terrein : 15 werkbare dagen
Het bestek is gratis te downloaden via de website van Aquafin onder het luik 'Opdrachten voor technische partners' met een link naar het e-tendering platform en kan mits expliciete aanvraag via asadmin@aquafin.be en met duidelijke vermelding van de contactgegevens (naam en adres) op elektronische drager aangevraagd worden.
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/06/2016