Régie Des Bâtiments - Service Flandre Région Est

STEENOKKERZEEL FOD Binnenlandse Zaken Vervaardigen, plaatsen en installeren van 2 woonunits (Her-aanbesteding).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Regie der Gebouwen - Vlaanderen Regio Oost
Maastrichterstraat, 100, BE-3500 HASSELT
Contact: Rudy Luypaert
Tel: +32 491873058 E-mail: rudy.luypaert@buildingsagency.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=239963
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
STEENOKKERZEEL FOD Binnenlandse Zaken Vervaardigen, plaatsen en installeren van 2 woonunits (Her-aanbesteding)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Steenokkerzeel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
STEENOKKERZEEL FOD Binnenlandse Zaken Vervaardigen, plaatsen en installeren van 2 woonunits (Her-aanbesteding)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Categorie D klasse 1
Elektriciteitswerken onder-categorie P1 en klasse 1 - HVAC onder-categorie D17 en klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/07/2016 - 10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 06/07/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 06/07/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
- Het bestek en al zijn bijlagen zoals meetstaat en plannen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken.
U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken (of anders per telefax of via de post) op het adres vermeld in het bestelformulier. Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per mail een beveiligde link waarmee u de opdrachtdocumenten kan downloaden.
- Een bezoek ter plaatse is vereist. De aanbestedende overheid organiseert een geleid plaatsbezoek na telefonische afspraak met de Rudy LUYPAERT, telefoon: +32 16318754 of +32 25416868 - gsm: +32 491873058,
mail: rudy.luypaert@buildingsagency.be
- Het specifieke adres kan u opvragen bij de contactpersoon van de aanbestedende overheid. Na het bezoek ontvangt u een bezoekattest dat u, op straffe van nietigheid van uw offerte, bij uw offerte moet voegen.
BELANGRIJK :
De opdrachtgever behoudt zich het recht voor bij toepassing van art. 26 § 1, 2° b) van de wet van overheidsopdrachten 15/06/2006, om door middel van een onderhandelingsprocedure zonder bekendmaking eventueel nieuwe opdrachten bestaande uit de herhaling van soortgelijke werken te gunnen aan de opdrachtnemer die de onderhavige opdracht heeft toegewezen gekregen en dit binnen een periode van drie jaar na de sluiting van de oorspronkelijke opdracht.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/06/2016

Annonces similaires du BDA :