Ku Leuven

W5152 - 13C: Gipskartonconstructies studentenrestaurant en leercentrum.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aankoop KU Leuven
W. de Croylaan 60A bus 5570, BE-3001 Leuven
Contact: Aankoop KU Leuven
Agnes Ooms
Tel: +32 16322020 Fax: +32 16322982 E-mail: leveranciers@aankoop.kuleuven.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=239830
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
W5152 - 13C: Gipskartonconstructies studentenrestaurant en leercentrum
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
W5152 - Nieuwbouw studentenrestaurant en leercentrum - OGB 405-15, Herestraat 49, 3000 Leuven - Perceel 13C: Gipskartonconstructies
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: 1, Categorie: D4 of D11
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/07/2016 - 12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 08/07/2016 - 17:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/06/2016

Annonces similaires du BDA :