AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vrije Basisschool De Bloesem
Kapellestraat 18, BE-1540 Herne
E-mail: secretariaat@de-bloesem-herne.be
Internet adres(sen): www.de-bloesem-herne.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vrije Basisschool De Bloesem - Omgevingsaanleg: aanleg van ingangen, perceelsafsluiting en luifel
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vrije Basisschool De Bloesem, Kapellestraat 18, 1540 HERNE
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vrije Basisschool De Bloesem - Omgevingsaanleg: aanleg ingangen, perceelsafsluiting en luifel
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest van het voorlaatste afgelopen kwartaal (eerste kwartaal 2016) + attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen (fiscaal attest)
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Planning en uitvoeringstermijn, Weging: 25
Criterium 3: Plan van aanpak, Weging: 25
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/07/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 60.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: 1. Eerst telefonisch bestellen op 02/567 13 33
2. Kostprijs dossier: digitaal (we-transfer) 20?, op papier 60?
3. Vervolgens gegevens doormailen naar info@osk-ar.be: firmanaam, contactpersoon, email-adres, telefoonnummers, BTW-nummer, dossier: De Bloesem - omgevingsaanleg + bewijs van betaling
4. Kostprijs te storten op rekeningnummer BE96 7330 0679 7205 met vermelding De Bloesem - omgevingsaanleg + uw BTW-nummer
5. Het dossier wordt opgestuurd NA ontvangst van betaling EN de gevraagde gegevens
6. Afhaling van het dossier is eveneens mogelijk NA telefonische afspraak
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
08/07/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/06/2016