Gemeente Nazareth

Herinrichting Dorp te Nazareth.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Nazareth
Dorp 1, BE-9810 Nazareth
Contact: Mevrouw Joke Van Hoeymissen
Tel: +32 93828282 Fax: +32 93828299 E-mail: Joke.Van.Hoeymissen@nazareth.be
Internet adres(sen): www.nazareth.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting Dorp te Nazareth
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dorp
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat in hoofdzaak:
- opbraak van bestaande wegenis, rioleringen en toebehoren
- aanleg van rioleringen en rioolaansluitingen
- aanleg van onderfunderingen en funderingen
- lijnvormige elementen in natuursteen
- verhardingen in natuursteen
- leveren en plaatsen van straatmeubilair
- groenaanleg
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 220.48 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: via overschrijving op rekeningnummer 778-5391193-85 op naam van N.V. Snoeck & Partners, Engelse Wandeling 70, 8510 Kortrijk - Marke
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/8/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/8/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis, Schepenzaal, 1e verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/6/2016

Annonces similaires du BDA :