Provincie Antwerpen - Departement Logistiek

Mechelen - aartsbisschoppelijk paleis - globale renovatie en restauratie - fase 5a - dringende werken in functie van het openstellen van de tuin.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Antwerpen - Departement Logistiek
Koningin Elisabethlei 22, BE-2018 Antwerpen
Contact: Caroline Govaerts
Tel: +32 32406757 E-mail: infrastructuur@provincieantwerpen.be
Internet adres(sen): www.provincieantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Mechelen - aartsbisschoppelijk paleis - globale renovatie en restauratie - fase 5a - dringende werken in functie van het openstellen van de tuin
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: aartsbisschoppelijk paleis te Mechelen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dringende werken in functie van het openstellen van de tuin. De werken omvatten instandhoudings- en onderhoudswerken aan de Lourdesgrot, het paviljoen en de tuinbergingen. Ook de tuinmuren worden aangepakt. De tijdelijke verstevigingsconstructie van de oostelijke tuinmuur wordt verwijderd, waarna deze muur hersteld (bijkomende fundering, lokale herstellingen, vernieuwen dakkappen, etc.) en tevens voorzien wordt van een nieuwe pergolaconstructie in staal in functie van de stabiliteit. In deze muur wordt ook nog een nieuwe toegang met poort gecreëerd (ter hoogte van een vroegere toegang) als nieuwe toegang voor de tuin met het oog op de openstelling.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ-attest en fiscaal attest
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de ondercategorie D24 klasse 3 of hoger.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de ondercategorie D24 klasse 3 of hoger.
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D24
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: In toepassing van artikel 26.§2.1°d) van de wet overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten van werken, leveringen en diensten van 15 juni 2006 en artikel 105.§2.1°van het koninklijk besluit plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren van 15 juli 2011.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/08/2016 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 03/08/2016 - 15:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn is uitgedrukt in werkdagen.
De opdrachtdocumenten kunnen gratis gedownload worden via e-notification.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/06/2016

Annonces similaires du BDA :