College Van Burgemeester En Schepenen Van De Stad Tienen

Titel: AANBRENGEN VAN WEGMARKERINGEN + AANKOOP VAN WEGENISVERF e.d. VOOR DE STAD TIENEN (voor de max. duur van 4 jaar).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
College van burgemeester en schepenen van de stad Tienen
Grote Markt 27, BE-3300 Tienen
Tel: +32 16805700 Fax: +32 16823071 
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AANBRENGEN VAN WEGMARKERINGEN + AANKOOP VAN WEGENISVERF e.d. VOOR DE STAD TIENEN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: wegen en pleinen in Tienen centrum en fusiegemeenten
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Titel: AANBRENGEN VAN WEGMARKERINGEN + AANKOOP VAN WEGENISVERF e.d. VOOR DE STAD TIENEN (voor de max. duur van 4 jaar)
Referentie: TEC/2016/05 - EB
Toelichting: Uitvoerige beschrijving zie deel "Technische bepalingen"
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
- Perceel 1: het (her)aanbrengen van wegmarkering
- Perceel 2: aankoop van wegenisverf, fietsblokken en haaientanden e.a.
Plaats van uitvoering: wegen en pleinen in Tienen centrum en fusiegemeenten.
Duur van de opdracht:
- De overeenkomst wordt afgesloten voor de periode van één jaar en treedt in werking op 26 oktober 2016. Behoudens vooropzeg van één der partijen, uiterlijk 2 maanden vóór de vervaldag, kan de overeenkomst stilzwijgend 3x voor de periode van 1 jaar verlengd worden.
- Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de aannemer hiervoor geen schadevergoeding eisen.
- De opdracht neemt dus sowieso een einde na een periode van 4 jaar (dus op 25 oktober 2020).
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1: het (her)aanbrengen van wegmarkering
Korte beschrijving:
Perceel 1: het (her)aanbrengen van wegmarkering
Perceel 2: Perceel 2: aankoop van wegenisverf, fietsblokken en haaientanden e.a.
Korte beschrijving:
Perceel 2: aankoop van wegenisverf, fietsblokken en haaientanden e.a.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- Louter door het indienen van een offerte verklaart de inschrijver zich niet te bevinden in één van de uitsluitingsvoorwaarden zoals voorzien in art. 69 en volgende van het K.B. van 08/01/96.
- Aangezien de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen of documenten die haar toelaten binnen de grenzen van de voormelde artikelen de persoonlijke situatie en de bekwaamheid van de betrokken kandidaten of inschrijvers na te gaan, worden de inschrijvers ervan vrijgesteld de in die artikelen bedoelde inlichtingen en/of documenten met betrekking tot RSZ, BTW en faillissement en soortgelijke toestanden bij te voegen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
enkel voor perceel 1:
- Een lijst van de gemeenten waar de inschrijver de laatste 5 jaar wegmarkeringen heeft uitgevoerd
- De inschrijver dient de nodige erkenning te hebben
Enkel voor perceel 1:
Minimumeis:
Het is een absolute vereiste dat de inschrijver reeds minimum 3 gelijkaardige referenties m.b.t. het aanbrengen van wegmarkering heeft (met opgave van contactpersoon).
Minimumeis:
Vereiste erkenning: C3 (Niet-elektrische verkeerstekens langs verbindingswegen, niet-elektrische veiligheidsinrichtingen, afsluitingen en schermen) , Klasse 2.
Vereiste erkenning: C3 (Niet-elektrische verkeerstekens langs verbindingswegen, niet-elektrische veiligheidsinrichtingen, afsluitingen en schermen) , Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium : Perceel 1: het (her)aanbrengen van wegmarkering
Criterium 1: Prijs, Weging: 80
Criterium 2: Periode tussen bevel tot aanvang der werken en uitvoering zelf, Weging: 10
Criterium 3: Duur van de uitvoeringstermijn, Weging: 10
Criterium : Perceel 2: aankoop van wegenisverf, fietsblokken en haaientanden e.a.
Criterium 1: Prijs, Weging: 100
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/7/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/7/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 18/7/2016 - 11:00
Plaats: bureau overheidsopdrachten (1e verdieping), Grote Markt 27 te 3300 Tienen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/6/2016

Annonces similaires du BDA :