AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kerkfabriek Sint-Lambertus
Sint-Lambertusstraat 23, BE-3500 Hasselt
Contact: Gijsenberg Rob
Tel: +32 89367375 E-mail: info@burob.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=239101
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding Jeugdcentrum "De Beemdgalm"
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sint-Lambrechts-Herk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uitbreiding van jeugdcentrum "De Beemdgalm"
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Ruwbouw winddicht
Korte beschrijving:
Deel 1 t.e.m. 4: grondwerken, metselwerken, betonnen en metalen structuren, dakwerken en buitenschrijnwerk.
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: 282378.97 EUR .
Perceel 2: Afwerking
Korte beschrijving:
Deel 5: binnenafwerking
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: 23380.00 EUR .
Perceel 3: HVAC
Korte beschrijving:
Deel 6: verwarming, ventilatiesysteem D en sanitaire voorzieningen.
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: tussen 30000.00 en 50000.00 EUR .
Perceel 4: Elektriciteit
Korte beschrijving:
Deel 7: elektrische binneninstallaties
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: tussen 30000.00 en 50000.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 426260.79 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D1, D16, P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/06/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 146.41 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Deze prijs geldt voor het digitaal en afgedrukt dossier. Ontvangst van het dossier na storting van het correcte bedrag op rekeningnummer BE26 0017 6016 4929
Ook het digitaal dossier is beschikbaar voor de prijs van 30.25 euro.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
04/07/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/06/2016