Provincie Oost-vlaanderen

Lijst van geselecteerden - Oproep tot aanvraag tot deelneming - Wachtebeke : provinciaal domein Puyenbroeck :Design en Build van logistiek/administratief gebouw.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Oost-Vlaanderen
Gouvernementstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: De heer Nikolaas David
Tel: +32 92677938 Fax: +32 92677699 E-mail: nikolaas.david@oost-vlaanderen.be
Internet adres(sen): www.oost-vlaanderen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Lijst van geselecteerden - Oproep tot aanvraag tot deelneming - Wachtebeke : provinciaal domein Puyenbroeck :Design en Build van logistiek/administratief gebouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Provinciaal domein Puyenbroeck, Puyenbrug 1a te 9185 Wachtebeke
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanbesteding gebeurt onder de vorm van een onderhandelingsprocedure met bekendmaking.
Dit wil zeggen dat de onderhandelingsprocedure gebeurt in 2 fasen:
- Fase 1: een selectiefase (zie I.3 Toegangsrecht en kwalitatieve selectie)
- Fase 2: een gunningsfase (zie I.4 Wijze van gunnen)
Bij de eerste fase worden verschillende documenten ingediend door de inschrijver waarop de bouwheer onderstaande selectie- en beoordelingscriteria zal toepassen. Na de selectiefase worden de 3 meest gunstige kandidaten geselecteerd en gevraagd deel te nemen aan de gunningsfase.
Hieronder is aangegeven welke de selectie- en beoordelingscriteria zijn voor fase 1. Welke documenten ingediend moeten worden in deze fase 1, om de verschillende criteria te kunnen beoordelen, is meer in detail terug te vinden in het bestek bij punt "I.3 Toegangsrecht en kwalitatieve selectie"
A) Selectiecriteria:
A.1 Juridische situatie van de inschrijver (toegangsrecht)
RSZ-schulden, FOD-fiscale schulden, KBO- niet-faillissement, FOD-btw-hoedanigheid.
A.2 Economische en financiële draagkracht van de inschrijver (kwalitatieve selectie)
Bankverklaring. (RSZ-attest en bewijs van erkenning kan door bestuur opgevraagd worden)
A.3 Technische bekwaamheid van de inschrijver (kwalitatieve selectie)
o Inschrijvingsformulier
o Samenstelling ontwerp- en uitvoeringsteam
(architect, aannemer, technisch raadgevers, veiligheidscoördinator, ventilatieverslaggever, projectleider, epb-verslaggever,.)
o Ervaring/referenties
Referentie(s) van een gerealiseerd gebouw met gelijkaardig bouwprogramma, omvang tussen 500 en 2000m² bruto-vloeroppervlakte. Zowel van aannemer, architect.
En een referentie van ervaring met design&build procedure.
A.4 Vereiste erkenning van aannemer (categorie en klasse - de klasse wordt bepaald op het ogenblik van de gunning)
D (Bouwwerken), Klasse 4 of D (Bouwwerken), Klasse 5, passend bij offerte
A.5 Vereisten ontwerper:
B) Beoordelingscriteria
De referenties van de inschrijving zullen oa beoordeeld worden basis van volgende criteria:
B.1. Kwaliteit van de referenties
in welke mate heeft de aannemer/architect in de opgegeven referenties een kwalitatieve uitwerking gegeven aan volgende aspecten:
- Prijs/kwaliteit
- Functionaliteit en gebruiksgemak
- Vormgeving binnen en buiten
- Technische installaties
- Levensduur en onderhoudsvriendelijk karakter/materiaalgebruik
- Minimaliseren energieverbruik
B.2. bijkomende criteria
Hoe beter de referenties aansluiten bij het programma, de omvang, doelstellingen en uitdagingen van het voorliggend project, hoe beter beoordeeld.
Bestek
De rest van het bestek en bijlagen is in deze 1e fase bijgevoegd bij wijze van informatie en om een beeld te kunnen vormen van de omvang van de opdracht.
Het is pas in de 2e fase, wanneer de 3 kandidaten geselecteerd zijn, dat op basis van dit bestek en bijlagen een gedocumenteerde offerte ingediend moet worden door de geselecteerde kandidaten (zie o.a. ook bestek "I.4 Wijze van gunning").
Wat deze offerte zal moeten inhouden is terug te vinden in bestek o.a. "I.6 Vorm en Inhoud van de offerte".
Deze offerte zal dan beoordeeld worden op basis van de vooropgestelde gunningscriteria. (zie o.a. in bestek, punt "I.10 gunningscriteria").
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De opdrachtgever zal dmv Telemarc/digiflow volgende controles doen :
- RSZ-schulden
- FOD-fiscale schulden
- KBO- niet-faillissement
- FOD-btw-hoedanigheid
Alvorens over te gaan tot gunning zal de opdrachtgever moeten nagaan of de gekozen inschrijver zich niet in één van volgende uitsluitingssituaties bevindt :
Art. 61 [KB 15/07/2011]
§ 1. Overeenkomstig artikel 20 van de wet wordt in elk stadium van de gunningsprocedure uitgesloten van de toegang ertoe, de kandidaat of inschrijver die bij rechterlijke beslissing die in kracht van gewijsde is gegaan en waarvan de aanbestedende overheid kennis heeft, veroordeeld is voor :
1° deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in artikel 324bis van het Strafwetboek;
2° omkoping als bedoeld in artikel 246 en 250 van het Strafwetboek;
3° fraude als bedoeld in artikel 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de wet van 17 februari 2002;
4° witwassen van geld als bedoeld in artikel 5 van de wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het financieel stelsel voor het witwassen van geld en de financiering van terrorisme.[.]
5° voor het tewerkstellen van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen als bedoeld in de wet van 11 februari 2013.
Met het oog op de toepassing van deze paragraaf moet de inschrijver een uittreksel uit het strafregister, dat hoogstens 3 maand oud is, op naam van de firma bij FOD Justitie opvragen en bij de offerte voegen.
Dit uittreksel kan via email opgevraagd worden (email : cjc-csr@just.fgov.be).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver is vrijgesteld van het bijvoegen van het RSZ-attest en het bewijs van erkenning, aangezien deze documenten elektronisch zullen opgevraagd worden door het bestuur.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4 of D (Bouwwerken), Klasse 5, passend bij offerte
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Ontwerp , Weging: 30
Criterium 3: Duurzaamheid, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/6/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/6/2016
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/6/2016

Annonces similaires du BDA :