AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kerkfabriek H.H. Michael en Petrus
Cuylitsstraat 24, BE-2018 Antwerpen
Contact: Van der Straten Karel
Tel: +03 2374031 E-mail: karelvanderstraten@hotmail.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RESTAURATIE VAN DE DAKEN VAN DE PASTORIE
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Cuylitsstraat 24 te 2018 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
RESTAURATIE VAN DE DAKEN
PASTORIE H.H.MICHAEL EN PETRUS KERK ANTWERPEN
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
het kunnen bewijzen van zich niet in staat van onverenigbaarbaarheid te bevinden. Verdere bewijsmiddelen zie bestek en inschrijvingsbiljet.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
erkenning in categorie D, D12 of D24/
Het uitgevoerd hebben van minimaal drie vergelijkbare opdrachten gedurende de laatste 5 jaren, met voorlegging van een gunstig proces berbaal van oplevering
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/08/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 75.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bij afhalen op kantoor, contant te betalen of over te schrijven op rek.nr. 001-2853722-58. Indien het dossier verzonden moet worden komen de verzendingskosten er bij, aannemer dioent op dat moment contact te nemen met het architectenbureau betreffende de wijze van verzending en de bijhorende kosten. Bezorgen van een elektronisch dossier via e-mail is gratis.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
04/08/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
04/08/2016 - 11:00
Plaats: Pastorie H.H. Michael en Petrus kerk, Cuylitsstraat 24 te 2018 Antwerpen
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/06/2016