AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen
Lange Kievitstraat 111-113 bus 41, BE-2018 Antwerpen
Contact: Dillen Birgit
Tel: +32 32246842 E-mail: birgit.dillen@mow.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=238939
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
N148: Studie aanleg vrijliggend fietspad Schoonselhof - grens Hemiksem
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De Vlaamse overheid wil langs de N148 tussen het kruispunt met de R11 en de grens van Hemiksem volwaardige fietsinfrastructuur creëren.
Samen met de fietsinfrastructuur dient ook de oversteekbaarheid te worden bekeken, dit eventueel samen met de heroriëntering van de haltes indien wenselijk zou zijn.
Hierbij wordt uitgegaan van het bestaande wegprofiel.
De studie omvat:
- De studie van alle deelaspecten en bijhorende prestaties en diensten, zoals topografische opmetingen, handboringen en milieuhygiënische bodemonderzoeken,.
- Uitvoeren van verkeerskundige en stedenbouwkundige analyse;
- Het opmaken van een volledig dossier en de besprekingen ervan in de gemeentelijke begeleidingscommissie: startnota en projectnota met inbegrip van een gedetailleerde raming van het ruimtelijk ontwerp;
- Het opmaken van het volledig ontwerp;
- Opmaak van grondplannen, dwars- en langsprofielen en technische detailtekeningen
- Het opstellen van de bouwaanvraag, alle nodige vergunningsdossiers en alle dossiers voor het aanvragen van machtigingen;
- Het leveren van de nodige begeleidende ondersteuning tijdens overlegvergaderingen, werkgroepen en stuurgroepen tussen de aanbestedende overheid (Vlaamse Gewest, Wegen en Verkeer Antwerpen), gemeente Antwerpen, de betrokken politiezone, De Lijn, de nutsmaatschappijen en andere betrokkenen.
- Het opmaken van het milieu-hygiënisch onderzoek en technisch verslag en de verwerking ervan in het aanbestedingsdossier.
- Opstellen van overzichtsplannen van de bestaande nutsleidingen en te vernieuwen leidingen alsook het overleg met de nutsmaatschappijen.
- De studie van de minder hinder maatregelen: planning, fasering en omleiding gedurende de werken en de verwerking ervan in het aanbestedingsdossier. Het nodige overleg hiervoor met de verschillende actoren (politie, stedelijke dienst mobiliteit Antwerpen, Werkgroep Minder Hinder, .)
- Het overleg met de veiligheidscoördinator ontwerp en het verwerken van het Veiligheids- en gezondheidsplan in het aanbestedingsdossier
- Afstemmen van de studie met de lopende studies in de omgeving (vb. studie Aquafin);
- Het opmaken van een volledig aanbestedingsdossier met uitvoeringsplannen;
- De studie omvat GEEN verlichtingsontwerp. Een verlichtingsontwerp vanuit een andere studie dient wel geïntegreerd te worden, zowel in het bestek als in de plannen. In de uitvoeringstermijn dient voldoende tijd ingerekend te worden.
- De begeleiding van de opdrachtgever tijdens de aanbestedingsprocedure: opmaak van terechtwijzende berichten, beantwoorden van vragen, .
- Het secretariaat: uitnodigingen voor de overlegmomenten en de verslaggeving van de overlegmomenten.
- Ondersteuning op infovergaderingen met omwonenden.
Voor een uitgebreide omschrijving van het voorwerp van de opdracht wordt verwezen naar de technische bepalingen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/07/2016 - 11:15
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/07/2016 - 11:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/07/2016 - 11:15
Plaats: Lokaal 8.02, Agentschap Wegen en Verkeer, Wegen en Verkeer Antwerpen, Lange Kievitstraat 111-113 bus 41, 2018 Antwerpen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
VI. 3 Nadere inlichtingen:
- Gelieve document(en) aan te leveren waaruit blijkt dat de perso(o)n(en) die de offerte
elektronisch onderteken(t)(en) gemachtigd (is) (zijn) rechtsgeldig te handtekenen.
- De elektronische offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar PDF-formaat. Gelieve de documenten zoveel als mogelijk samen te bundelen tot 80MB met uitzondering van het offerteformulier, de samenvattende meetstaat en het invulformulier inzake veiligheid dat gehecht is aan het veiligheids- en gezondheidsplan dewelke als aparte documenten dienen geüpload te worden.
De verschillende bestanden voldoen aan de volgende bestandsnaamconventie, waarbij [inschrijver] de naam van de inschrijver is, [ext] de extensie van het document is (pdf, doc, xls, .) en [nr] een oplopend nummer is in volgorde van de opsomming in het overeenkomstig artikel.
bestandsnaam inhoud van het bestand
01_OF-[inschrijver].[ext] het offerteformulier
02_SO-[inschrijver].[ext] de samenvattende opmetingsstaat overeenkomstig de bepalingen van Art. 80
03_81-[nr]-[inschrijver].[ext] de documenten die bij de offerte gevoegd moeten worden overeenkomstig de bepalingen van Art. 81
04_69-[nr]-[inschrijver].[ext] de referenties waarmee de technische bekwaamheid aangetoond wordt overeenkomstig de bepalingen van Art. 69
- De samenvattende opmeting wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld. De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris. Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht met uitzondering van het invullen van de grijze cellen in de kolommen 'Eenheidsprijs/bedrag (EUR)', 'Eenheidsprijs/bedrag voluit geschreven' (enkel indien zichtbaar), 'Vermindering/vermeerdering' (enkel indien zichtbaar) en 'Totaal (incl. vermindering/vermeerdering) EUR'. De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand. Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-tendering. Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf bestand aldus het enige rechtsgeldige. Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op http://mow.vlaanderen.be/qc.
Indien de inschrijver een ander formulier gebruikt dan het Excel-bestand dat door de aanbestedende overheid ter beschikking wordt gesteld, dan draagt hij de volle verantwoordelijkheid voor de volledige overeenstemming van de door hem aangewende documenten met het formulier.
- Het bestek en eventuele bijlagen zijn enkel digitaal verkrijgbaar via eTendering: https://eten.publicprocurement.be/
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 06/06/2016