Opdracht Geplaatst Door Eandis System Operator Cvba, Werkende In Opdracht En Voor Rekening Van Eandi

Info- en beursstanden.


AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Opdracht geplaatst door EANDIS System Operator cvba, werkende in opdracht en voor rekening van EANDIS Assets en GASELWEST-ZUID die allen als aanbestedende overheid voor de opdracht dienen te worden beschouwd.
Brusselsesteenweg 199, BE-9090 MELLE
Contact: Eandis System Operator cvba
An Teugels
Tél: +32 92634162 Fax: +32 92634748 E-mail: an.teugels@eandis.be
Adresse(s) internet: www.eandis.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=238483https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Eandis-EAN16AD009-F05
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
Info- en beursstanden
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Services.
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Het aanbieden van gespecialiseerde materialen en diensten voor het creëren en uitwerken van concepten voor allerhande evenementen en organisaties alsook de praktische realisatie ervan volgens de geldende huisstijl. Dit omvat het uitwerken van de visibiliteit op locaties, bijeenkomsten en beurs- en infostanden. Het betreft eveneens aanvullende logistiek ondersteunende diensten in voorbereiding van het event zoals bv. het leveren en plaatsen van materialen rond visibiliteit.
II.1.8. Division en lots: Non.
II.2. QUANTITÉ OU ÉTENDUE DU MARCHÉ
Valeur éstimée Hors TVA: 2000000.00 EUR.
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
Onderstaande voorwaarden dienen te worden ingevuld in de vragenlijst in bijlage. De ingevulde vragenlijst is bijlage 1 van de in te dienen documenten.
1. Identificatie van de kandidaat (in te vullen in de vragenlijst):
1.1) naam en volledige coördinaten (adres, telefoon, telefax, enz.);
1.2) volledige coördinaten van filialen/agentschappen die in België gevestigd zijn en die betrokken zijn bij deze opdracht;
1.3) juridische vorm, datum van oprichting;
1.4) inschrijvingsnummer in het handelsregister (of gelijkwaardig);
1.5) inschrijvingsnummer btw;
1.6) inschrijvingsnummer voor sociale zekerheid.
2. Vertegenwoordiging en relaties in het kader van deze gunning (in te vullen in de vragenlijst):
2.1) volledige coördinaten van de Directie, naam en volledige coördinaten (adres, telefoon, telefax, enz.) van de unieke gesprekspartner, die instaat voor de relaties met de betrokken intercommunales.
3. Een organogram dat de structuur en de bezetting van de onderneming weergeeft (met vermelding of het personeel met een contract voor onbepaalde duur of met een tijdelijk contract betreft), voor de kandidaat en onderaannemer(s) (toevoegen als bijlage 2).
Indien de kandidaat-dienstverlener werkt met onderaannemers, moet iedere partij alle vragen beantwoorden. De precieze aard en de stabiliteit van de band tussen de kandidaat-dienstverlener en de onderaannemer(s) van de dienst(en) dient
hierbij nader gespecificeerd te worden (met name de reikwijdte van de band, zijn exclusief karakter, zijn tijdsduren het toegepast wettelijk stelsel). Elk punt dient beantwoord te worden (desgevallend "niet vantoepassing"vermelden), een niet beantwoord punt wordt beschouwd als een ontbrekend element.
4. Juridische situatie - vereiste bewijsstukken voor punt III.2.1):
4.1) attesten (toevoegen als bijlage 5 en 6) afgeleverd door de bevoegde overheden en met betrekking tot de:
- de bijdrage voor sociale zekerheid, van maximum het voorlaatste vervallen kwartaal,
- de btw en belastingen (< 6 maand).
Deze voorwaarden zijn verplicht voor de Belgische kandidaten en hun onderaannemer(s).
Buitenlandse kandidaten of onderaannemer(s) dienen gelijkwaardige documenten aan te leveren;
4.2) de kandidaat-dienstverlener en de onderaannemer(s) levert (leveren) het bewijs dat (toevoegen als bijlage 7):
1. hij niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijk akkoord heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
2. hij geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, een procedure van vereffening of van gerechtelijkakkoord aanhangig is of het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationalewetgevingen en reglementeringen;
3. hij niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijnberoepsmoraal aantast;
4. hij zich niet in belangrijke mate schuldig heeft gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij hetverstrekken van de gevraagde inlichtingen;
5. hij bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fouten heeft begaan;
6. hij geen deel uit maakt van een criminele organisatie;
7. hij geen veroordeling opliep wegens omkoping;
8. hij geen fraude pleegde ten nadele van financiële belangen van de Gemeenschap;
9. hij geen veroordeling opliep voor het witwassen van gelden.
Voor de 9 hierboven vermelde punten volstaat een verklaring op eer (*).
We behouden ons het recht voor u alsnog een document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst op te vragen voor zover dit voor handen is.
(*) Een verklaring op eer is een document met de plechtige verklaring dat aan bovenvermelde punten wordt voldaan voorzien van naam, plaats, datum en handtekening.
III.2.3. Capacité technique:
De vakbekwaamheid en relevante ervaring in gelijkwaardige opdrachten dient te worden aangetoond. Dit zal gebeuren a.d.h.v. een model-aanbevelingsbrief waarbij er wordt geïnformeerd naar o.a.:
o identiteit van vorige opdrachtgevers,
o type opdracht (omschrijving, uitvoeringsdatum, uitgevoerde activiteiten),
o korte toelichting van de opdracht,
o waarde opdracht,
o score uit vooraf gedefinieerde warden.
De kandidaat-dienstverlener moet minimaal 3 volledig ingevulde relevante aanbevelingsbrieven (volgens het opgegeven model) met een score van 80/100 kunnen voorleggen om in aanmerking te komen (toevoegen als bijlage x).
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Offre économiquement la plus avantageuse appréciée en fonction des critères énoncés dans le cahier des charges, dans l'invitation à soumissionner ou à négocier ou encore dans le document descriptif.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 16/08/2016-11:00
Documents payants: Non.
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation: 16/08/2016-11:00
De kandidaturen moeten elektronisch worden overgelegd via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 81 quater, § 1 van het KBvan 8.1.1996.
Elke andere vorm van verzending (bv. telefax, mail, enz.) zal leiden tot een verwerping van de aanvraag totd eelneming van de kandidaat.
Meer informatie omtrent de elektronische handtekening en instructies voor het indienen van uw kandidatuur zijn terug te vinden in de handleiding toegevoegd aan deze publicatie.
Dit is een oproep tot kandidatuurstelling.
-----
Een volledig ingevulde vragenlijst dient de kandidatuur te vergezellen.
Gelieve alle bijlagen die deel uitmaken van de kandidatuurstelling op te laden zoals opgegeven in de samenvatting van de bijlagen van de vragenlijst.
De kandidatuurstelling bestaat uit alle documenten zoals opgesomd onder punt III.2) Voorwaarden voor deelneming.
Meer informatie kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-Procurement helpdesk op het nummer +32 27905200.
U kan de bijhorende handleiding terugvinden op e-Notification (druk op de link naast kopersprofiel).
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:06/06/2016

Annonces similaires du BDA :