Onze-lieve-vrouwziekenhuis V.z.w. (met Campussen Te Aalst, Asse En Ninove)

Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop van koffie en plaatsing van koffietoestellen in de cafetaria (campus Aalst).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis v.z.w. (met campussen te Aalst, Asse en Ninove)
Moorselbaan 164, BE-9300 Aalst
Contact: Mevrouw Kirstin Similon
Tel: +32 53727074 Fax: +32 53724586 E-mail: kirstin.similon@olvz-aalst.be
Internet adres(sen): www.olvz.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop van koffie en plaatsing van koffietoestellen in de cafetaria (campus Aalst) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: OLV Ziekenhuis Campus Aalst, Moorselbaan 164 te 9300 Aalst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht behelst de aankoop van koffie en ter beschikking stellen van 2 koffietoestellen (bean-to-cup espressomachines of een variant) met per toestel 2 koffiemolens, die in zelfbediening worden opgesteld.
De capaciteit van de toestellen bedraagt minstens 200 espresso's per dag.
Tenminste 1 toestel is voorzien van een koeleenheid voor melk (minimum 4 liter) en een cacaodispenser (zie technische specificaties).
De toestellen met diensten worden gedurende 5 jaar ter beschikking gesteld. Deze opdracht omvat de levering, installatie en afstelling van de toestellen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij.
Berekeningswijze in geval private onderneming:
0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen +
0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen +
3,107 x Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen +
0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden +
0,998 x Omzet / Totale bezittingen.
De score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.
De aanbestedende overheid heeft het recht en de mogelijkheid om bijkomende garanties op te vragen indien de Z-score < 1,5.
Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook hoger te zijn dan 1,5.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Referentielijst van gelijkaardige leveringen uitgevoerd door uw bedrijf de afgelopen 2 jaar.
* Het toestel moet een goed zichtbare CE-markering dragen.
* Het toestel moet HACCP-conform zijn.
Referentielijst
CE-attest van de aangeboden toestellen
HACCP-attest
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 20
Criterium 2: Voldoen aan de technische specificaties, Weging: 20
Criterium 3: Gebruiks-en onderhoudsvriendelijkheid van de toestellen, Weging: 20
Criterium 4: Service, support en leveirng, Weging: 20
Criterium 5: Kwaliteit van de koffie, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/6/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/6/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/6/2016

Annonces similaires du BDA :