Vzw Katholieke Scholen Groot Bornem

Uitnodiging tot indienen offerte - VERBOUWEN VAN EEN SCHOOLGEBOUW: vernieuwen dak turnzaal en bouwen kleedkamers.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Katholieke Scholen Groot Bornem
Driesstraat 10, BE-2880 Bornem
Contact: De heer Dries Op de Beeck
Tel: +32 37400871 Fax: +32 38906486 E-mail: dries.op.de.beeck@ksgrootbornem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - VERBOUWEN VAN EEN SCHOOLGEBOUW: vernieuwen dak turnzaal en bouwen kleedkamers - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vrije Lagere school Onze-Lieve-Vrouw-Presentatie, Rijkenhoek 2 te 2880 Bornem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
VERBOUWEN VAN EEN SCHOOLGEBOUW: vernieuwen dak turnzaal en bouwen kleedkamers
De opdracht wordt geplaatst en gegund via " vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking "
De procedure bestaat uit slechts één fase: na publicatie worden de offertes ontvangen op de plaats en datum zoals in het bestek beschreven. De opening zal plaats vinden achter gesloten deuren.
De aanbestedende overheid kijkt in eerste fase na welke inschrijvers voldoen aan het toegangsrecht en of ze beantwoorden aan de kwalitatieve selectiecriteria. In tweede fase zullen de regelmatige offertes onderzocht worden op basis van de gunningscriteria vermeld in dit bestek, en dit met het oog op het samenstellen van shortlist van inschrijvers waarmee zal onderhandeld worden. De aanbestedende overheid heeft hierna de mogelijkheid om te onderhandelen met de inschrijvers.
Nadien volgt de fase van de onderhandelingen. Ingevolge deze onderhandelingen kunnen de inschrijvers een Best And Final Offer (BAFO) indienen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek.
Zie bestek.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/6/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bijzonder bestek en de plannen zijn te koop bij:
- de ontwerper
rekeningnummer: 737-0231360-58
op naam van: ab2 architecten bvba, kerkstraat 27, 9220 Hamme
tegen de kostprijs van:
- bestek: 45,00 EUR
- plannen: 55,00 EUR
- btw (21 %): 21,00 EUR
- verzendingskosten: 0,00 EUR
TOTAAL: 121,00 EUR
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 6/7/2016 - 11:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/6/2016

Annonces similaires du BDA :