Vzw Jessa Ziekenhuis

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor de herstelling en plaatsing van zonweringen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Jessa Ziekenhuis
Salvatorstraat 20, BE-3500 Hasselt
Contact: Mevrouw Annelies Sneyers
Tel: +32 11308596 E-mail: annelies.sneyers@jessazh.be
Internet adres(sen): www.jessazh.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor de herstelling en plaatsing van zonweringen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: vzw Jessa Ziekenhuis, Salvatorstraat 20 te 3500 Hasselt / diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor de herstelling en plaatsing van zonweringen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Buitenzonwering - oprolbare screens - nieuw + herstellingen
Korte beschrijving:
Buitenzonwering - oprolbare screens - nieuw + herstellingen
Perceel 2: Binnenzonwering - nieuw - levering en plaatsing van verticale PVC lamellen
Korte beschrijving:
Binnenzonwering - nieuw - levering en plaatsing van verticale PVC lamellen
Perceel 3: Zonwerende folies - nieuw - levering en plaatsing
Korte beschrijving:
Zonwerende folies - nieuw - levering en plaatsing
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* De inschrijver dient zijn financiële draagkracht om de opdracht uit te voeren aan te tonen aan de hand van:
1) Het bewijs van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering met vermelding van het bedrag
2) Een passende bankverklaring. Daaronder wordt verstaan een verklaring van de bank over de toestand van de inschrijver ten opzichte van de bijzondere eisen van de opdracht, waarbij de bank verklaart dat de cliënt de financiële capaciteit heeft om de opdracht uit te voeren.
geen negatief eigen vermogen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Als bewijs van de technische bekwaamheid moet de inschrijver bij zijn offerte een lijst met minimaal de 3 voornaamste klanten gedurende de afgelopen 3 jaar met het totaal bedrag met bijhorende contactgegevens van deze referenties.
3 referenties
Vereiste erkenning: perceel 1 : D20 (Metalen schrijnwerk), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/6/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten zijn gratis digitaal te verkrijgen via i-cloud of via silvia.ballet@jessazh.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/6/2016 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/6/2016

Annonces similaires du BDA :