Architektenburo Erik Martens & Partners Bvba

Domein Siemkensheuvel - Fase 3: Verbouwingswerken en uitbreiding van een internaat voor schoolgaande minderjarigen - Perceel 2: HVAC en sanitaire inrichting - Paragraaf 1.1. en 1.2. (L/P).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Architektenburo Erik Martens & Partners bvba
Heirweg 12, BE-3680 Maaseik
Contact: Tom Zegers
Tel: +32 89565378 Fax: +32 89565379 E-mail: info@archburo-martens.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Domein Siemkensheuvel - Fase 3: Verbouwingswerken en uitbreiding van een internaat voor schoolgaande minderjarigen - Perceel 2: HVAC en sanitaire inrichting - Paragraaf 1.1. en 1.2. (L/P)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Domein Siemkensheuvel - Bokkerijdersweg 20 - 3680 Maaseik
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Domein Siemkensheuvel
Fase 3: Verbouwingswerken en uitbreiding van een internaat voor schoolgaande minderjarigen
Perceel 2: HVAC en sanitaire inrichting
Het betreft het bouwen van een nieuwbouw + het verbouwen van het hoofdgebouw.
De uitvoeringstermijn bedraagt 300 werkdagen. Deze termijn is een termijn die parallel moet lopen met de ruwbouw. De eigenlijke werken kunnen starten telkens in functie van de algemene planning die zal voorgelegd worden door de ruwbouwaannemer. Deze planning dient met deze aannemer in onderling overleg opgesteld zodat de werken gelijktijdig zullen eindigen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Bewijs van erkenning leveren: Categorie D17 - Klasse 3.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver dient te voldoen aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid en de bestaanszekerheid. De inschrijver voegt bij zijn offerte een R.S.Z.-attest met droogstempel, van het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal t.o.v. de dag van opening van de offertes.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning: de inschrijver dient erkend te zijn overeenkomstig de toepasselijke reglementen volgens de aard van de opdracht en het bedrag van zijn offerte. De vereiste erkenning op basis van de raming is Categorie D17 - Klasse 3. Een afschrift van het bewijs voor erkenning dient bij de offerte gevoegd te worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/08/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 243.92 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten kunnen aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting van 243,92 Euro indien het dossier dient verzonden te worden of 231,82 Euro indien het dossier afgehaald wordt.
De betaling bij de verzending van het dossier dient te gebeuren door een voorafgaandelijke storting van 243,92 Euro op rek.nr. IBAN BE55 0001 0692 7544 van Architektenburo Erik Martens & Partners, met vermelding: "Siemkensheuvel - Perceel 2: HVAC/San (L/P) - *uw btw-nummer*".
Het architectenkantoor is gesloten tijdens het bouwverlof van 11/07/2016 t.e.m. 07/08/2016. Tijdens deze periode kunnen er geen dossiers worden aangevraagd of vragen worden beantwoord.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 02/09/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 02/09/2016 - 10:30
Plaats: Dienstencentrum Ter Engelen VZW, Capucienenstraat 23 te 3680 Maaseik
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/06/2016

Annonces similaires du BDA :