AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Melle
Gemeenteplein 1, BE-9090 Melle
Contact: De heer Hans Magerman
Tel: +32 92100750 Fax: +32 92100765 E-mail: hans.magerman@melle.be
Internet adres(sen): www.melle.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbeteren van wegen fase 2: Vogelstraat, Oude Heirbaan, Platanendreef, Bergstraat, Tuinstraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeente Melle
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Beschrijving van de opdracht:
-de opbraak van verhardingen, lijnvormige en plaatselijke elementen;
-het affrezen van KWS-verhardingen;
-het aanleggen van funderingen in steenslag en schraal beton;
-het aanleggen van KWS-verhardingen;
-het lokaal aanpassen van voetpaden;
-het leveren en plaatsen van lijnvormige en plaatselijke elementen;
-de werfsignalisatie;
-het onderhoud der werken;
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Art. 61 §4 Uitsluitingscriteria
Het opdrachtgevend bestuur zal te gepasten tijde aan de inschrijver(s) de attesten opvragen waaruit blijkt dat hij/zij voldaan heeft/hebben aan de fiscale verplichtingen van het land waar hij/zij gevestigd is/zijn.
Art. 67-69 Selectiecriteria
Toegangsrecht
Conform art. 68 van het KB van 16 juli 2012 zal het opdrachtgevend bestuur binnen de 48 u na de openingszitting controleren of de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van het attest van de FOD Financiën m.b.t. de fiscale verplichtingen. Conform art.65 §1 van het KB van 16 juli 2012 zal het opdrachtgevend bestuur eveneens controleren of de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van de attesten m.b.t. niet-faillissement en rsz.
Gezien de uittreksels uit het strafregister door het opdrachtgevend bestuur niet digitaal kosteloos kunnen opgevraagd worden, dient de inschrijver volgende attesten toe te voegen aan zijn offerte:
- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte;
- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver (indien inschrijving van rechtspersoon);
Bovenstaande bepalingen m.b.t. het toegangsrecht zijn toegpasselijk op alle deelnemers van feitelijke verenigingen of tijdelijke handelsvennootschappen, alsook op andere entiteiten (vb. onderopdrachtnemers) waarvan de draagkracht wordt ingeroepen om te voldoen aan onderstaande kwalitatieve selectiecriteria.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Kwalitatieve selectie
- Getuigschrift van erkenning of erkenningsaanvraag (fotokopie)
De werken die het voorwerp uitmaken van deze opdracht zijn gerangschikt in categorie C. De opdracht wordt geraamd in klasse 3.
De inschrijver voegt in zijn offerte het bewijs dat hij voor deze categorie erkend is. De klasse waarin de inschrijver erkend is, dient voldoende te zijn voor gunning van het bedrag bepaald door het inschrijvingsbedrag eventueel verbeterd door de aanbestedende overheid.
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Drie tevredenheidsattesten
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen, ondertekend door de leidende ambtenaar of de projectverantwoordelijke van het opdrachtgevend bestuur. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (met een minimum aannemingsbedrag van EUR 350.000 excl. btw) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
De getuigschriften moeten verplichtend vermelden:
° Identificatie van de opdrachtgever;
° Naam en functie van de verantwoordelijke (van de opdrachtgever);
° Aard van de werken;
° Aannemingsbedrag;
° Plaats en datum van de uitvoering.
-
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/7/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 116.60 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De bescheiden worden te koop gesteld bij het studiebureau Goegebeur-D'Hauwer, Valleistraat 75 te 9402 Meerbeke. Dits mits voorafgaandelijke bevestiging van de aankoop met vermelding van BTW-nummer naar het mail-adres "sdb@sbgoegebeur.be" en betaling bij afhaling of voorafgaandelijke overschrijving op het rekeningnummer IBAN BE77 7370 0269 6542 met vermelding "Verbeteren van wegen te Melle - Fase 2 -
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/7/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/7/2016 - 14:00
Plaats: Gemeente Melle, Gemeenteplein 1 te 9090 Melle
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen kunnen bekomen worden bij
Ingenieursbureau Goegebeur -D'Hauwer
Dhr. D'Hauwer Jan
mail: jd@sbgoegebeur.be
gsm: 0477/44.24.53
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 2/6/2016