AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
College van burgemeester en schepenen van de stad Tienen
Grote Markt 27, BE-3300 Tienen
Tel: +32 16805700 Fax: +32 16823071
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbesteding GROENONDERHOUD van de stad Tienen (voor de duur van 4 jaar)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: diverse locaties op grondgebied stad Tienen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Titel: Uitbesteding GROENONDERHOUD van de stad Tienen (voor de duur van 4 jaar)
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
- Perceel 1: onderhoud van grasvelden
- Perceel 2: onderhoud van wandelpaden
- Perceel 3: onderhoud van houtkanten
- Perceel 4: onderhoud van parken en beplanting
- Perceel 5: voorbereiden, aanplant van hagen, struiken en bomen
- Perceel 6: onderhoud van begraafplaatsen
Referentie: TEC/2016/07 - EB
Omschrijving: zie hoofdstuk 'Technische bepalingen'
Duur van de opdracht:
De overeenkomst wordt afgesloten voor de periode van 4 jaar en treedt in werking op 1 september 2016. De opdracht neemt dus sowieso een einde na een periode van 4 jaar (dus op 31 augustus 2020).
BELANGRUK: perceel 4 (onderhoud van parken en beplanting ) + perceel 6 (onderhoud van kerkhoven) starten pas op 1 maart 2017, doordat deze nog zijn gebonden aan een lopende overeenkomst. Deze lopen evenwel gelijktijdig af met de andere percelen, meerbepaald op 31 augustus 2020.
Vereiste erkenning van aannemers:
G3 (Beplantingen en onderhoud) , Klasse 1 (voor elk perceel)
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: onderhoud van grasvelden
Korte beschrijving:
onderhoud van grasvelden
Perceel 2: onderhoud van wandelpaden
Korte beschrijving:
onderhoud van wandelpaden
Perceel 3: onderhoud van houtkanten
Korte beschrijving:
onderhoud van houtkanten
Perceel 4: onderhoud van parken en beplanting
Korte beschrijving:
onderhoud van parken en beplanting
Perceel 5: voorbereiden, aanplanten van hagen, struiken en bomen
Korte beschrijving:
voorbereiden, aanplanten van hagen, struiken en bomen
Perceel 6: onderhoud van begraafplaatsen
Korte beschrijving:
onderhoud van begraafplaatsen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- Louter door het indienen van een offerte verklaart de inschrijver zich niet te bevinden in één van de uitsluitingsvoorwaarden zoals voorzien in art. 69 en volgende van het K.B. van 08/01/96, in art. 10 van de wet van 24/12/1993 en in art. 27 en 110 van het huidige gemeentedecreet.
- Aangezien de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen of documenten die haar toelaten binnen de grenzen van de voormelde artikelen de persoonlijke situatie en de bekwaamheid van de betrokken kandidaten of inschrijvers na te gaan, worden de inschrijvers ervan vrijgesteld de in die artikelen bedoelde inlichtingen en/of documenten met betrekking tot RSZ, BTW en faillissement en soortgelijke toestanden bij te voegen. Voor de buitenlandse (niet-Belgische) bedrijven dienen deze documenten wel toegevoegd te worden, aangezien we daar geen toegang tot hebben via elektronische middelen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver is verplicht als bijlage bij zijn inschrijving volgende bescheiden te voegen, teneinde te kunnen overgaan tot de kwalitatieve selectie:
- Referenties: een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van contactpersoon, telefoonnummer en e-mailadres. Indien geen relevante referenties beschikbaar zijn, dient de inschrijver een grondige motivering toe te voegen waarom hij meent in aanmerking te komen voor de opdracht.
Het is een absolute vereiste dat de inschrijver reeds minimum 3 gelijkaardige referenties m.b.t. groenonderhoud heeft OF dat de inschrijver een grondige motivering heeft waarom hij in aanmerking komt voor de opdracht (deze zal beoordeeld worden door de aanbestedende overheid).
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen), Klasse 1
(opdracht opgedeeld in percelen)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 90
Criterium 2: Sociale tewerkstelling, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/7/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek met offerteformulier
Het bestek + offerteformulier kan aagnevraagd worden op liesbet.veroeveren@tienen.be en is eveneens beschikbaar op:
- http://cloud.3p.eu/Downloads/1/810/0K/2016
- als bijlage aan de publicatie op e-notification
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/7/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
14/7/2016 - 11:00
Plaats: Schepenzaal (1e verdieping), Grote Markt 27 te 3300 Tienen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/6/2016