AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
gemeente Beveren
Stationsstraat 2, BE-9120 Beveren
Contact: De heer Guido De Bock
Tel: +32 37501733 Fax: +32 37501524 E-mail: guido.de.bock@beveren.be
Internet adres(sen): www.beveren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
uitvoeren van wegen- en rioleringswerken in de Klapperstraat (deel), Vogelenzang en Bijlstraat (deel) en het heraanleggen van kruispunten in de Klapperstraat en de Lindenlaan
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 9120 Beveren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken omvatten:
- het uitvoeren van wegen- en rioleringswerken in de Klapperstraat, vanaf het kruispunt met de
Bijlstraat tot het kruispunt met de Donkvijverstraat, met ook de aanleg van een riolering voor
regenwaterafvoer naar de buffergracht rond de atletiekpiste;
- het uitvoeren van wegen- en rioleringswerken in de Vogelenzang;
- het voorzien van de Bijlstraat, het deel tussen de N70 en het kruispunt met de Klapperstraat, van
een nieuwe asfaltbedekking;
- het voorzien van de Klapperstraat, het deel tussen het kruispunt met de Donkvijverstraat tot de
Glazenleeuwstraat, van een nieuwe asfaltbedekking, met fietssugestiestroken;
- het verkeersveiliger aanleggen van volgende kruispunten: Meerminnendam/Donkvijverstraat;
Klapperstraat/Lindenlaan/P. Van Raemdonckstraat;
- het verkeersveiliger maken van de toegang van de sportzone in de Lindenlaan;
- het uitvoeren van afkoppelingswerken (gescheiden rioolstelsel) van het sportcentrum Beveren.
De uitvoering van de werken is voorzien in 11 fasen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers. Dit document dient betrekking te hebben op de uitvoering van wegen- en rioleringswerken.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 6
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/6/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 375.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De aanbestedingsdocumenten kunnen bekomen worden mits contante betaling of mits voorafgaandelijke storting van de som van EUR 375,00 op de bankrekening nr. 418-8051751-24 van de Studiegroep Irtas, Gasmeterstraat 81A te 9100 Sint-Niklaas, met de vermelding "14.001W Wegen- en rioleringswerken Klapperstraat en Bijlstraat" en met opgave van het BTW-nr en het adres.
Telefoonnummer Irtas: 03/ 780.54.06.
Het geld moet gestort zijn vooraleer de documenten worden overgemaakt.
Het bundel omvat: - Niet-digitale bestanddelen (papieren versie) omvattende het bijzonder bestek met bijlagen, inschrijvingsbiljet met bijlagen en de plannen.
Volgende documenten worden digitaal aangeleverd: de samenvattende meetstaat en het inschrijvingsbiljet.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8/7/2016 - 08:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
8/7/2016 - 08:30
Plaats: gemeentehuis, Stationsstraat 2, 9120 Beveren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/6/2016